-
Karácsonyi misszió Kárpátalján
A "Kárpátaljai Misszió - A Magyarság Angyalai" akcióhoz a Csillagösvény Utazási Iroda egymillió forintos felajánlása az adományozóknak köszönhetően több mint megháromszorozódott és 3.162.000 forintot rászorultsági alapon osztottak el a 3-11 éves gyermeket nevelő kárpátaljai családok között, figyelembe véve az árva, vagy beteg gyermekeket is.
2025.12.18. -
A gyógyítás közös ügy
A héten véget ér a Fehérvár Televízió és a Szent György Kórház közös kampánya, mely az intézmény alapítványára, valamint a gyógyító közösségre irányítja a figyelmet. Az adventi műsorfolyam negyedik, befejező részében a szervezet támogatói mesélnek arról, miért álltak a kezdeményezés mellé, bízva abban, hogy az adakozásban másoknak is példát mutatnak.
2025.12.18. -
Vadhúst kapott a kríziskezelő
15 kiló vaddisznó raguval kedveskedett a VADEX a Székesfehérvári Kríziskezelő Központ ellátottjai számára. A húsból elkészített ételből több mint hatvan fő lakhat jól a szombati nap folyamán.
2025.12.19. -
Bemutatták a fehérvári Bamakósok autóját
2026-ban is lesz székesfehérvári induló a Budapest–Bamako Rallyn. A HunGarian Caravan egyedi autóját pénteken mutatták be a Városház téren, amelyhez a kecskeméti csapat járműve is csatlakozott.
2025.12.19.
Vitafórumot tartottak az EU-ról Székesfehérváron
Az Európai Bizottság Magyarországi Képviselete, a külügyminisztérium és az Európai Parlament Tájékoztatási Irodája tájékoztató kampányt indított hazánk európai uniós tagságáról. Ezúttal Székesfehérvárra, a Comenius Gimnázium diákjainak szerveztek vitafórumot. Az én Európám című kampány kiemelt üzenete, hogy magyarnak és európainak lenni nem kizárja, hanem éppen ellenkezőleg: kiegészíti, erősíti egymást.
A cikkben VIDEÓ található!
2013.03.01. 08:06 |
Az Európai Bizottság Magyarországi Képviselete, Magyarország Külügyminisztériuma és az Európai Parlament Tájékoztatási Irodája tájékoztató kampányt indított hazánk európai uniós tagságáról. Ezúttal Székesfehérvárra, a Comenius Gimnázium diákjainak szerveztek vitafórumot. Az én Európám című kampány kiemelt üzenete, hogy magyarnak és európainak lenni nem kizárja, hanem éppen ellenkezőleg: kiegészíti, erősíti egymást, hogy „európaiként magyarok – magyarként európaiak” vagyunk.
A kampány felhívja a figyelmet az EU-tagság előnyeire, amelyeket sokan már természetesnek tekintenek, vagy nem is ismernek. Indirekt módon teszik fel a kérdést: mi lenne, ha nem lenne Európai Unió? Ez különösen aktuális az új, 2014–2020-as időszakra szóló uniós költségvetési keret elfogadásának idején, valamint a Polgárok Európai Évében.
Ezúttal Székesfehérvárra, a Comenius Gimnázium diákjainak szerveztek vitafórumot. A tájékoztató kampány az Európai Bizottság finanszírozásában és a Külügyminisztérium, az Európai Bizottság Magyarországi Képviselete és az Európai Parlament Tájékoztatási Irodája együttműködésében valósul meg. A kampány teljes költségvetése bruttó 124 ezer euró, mintegy 36 millió forint.