Megjelent a Királyi Régió új borászati-turisztikai kalauza

 Az Agrármarketing Centrum pályázati támogatásával a Regio Regia kiadásában megjelent a Királyi Régió borászati és turisztikai kalauza című kétszáz oldalas, színes kiadvány. A könnyen kezelhető turisztikai kalauzban egy-egy oldalon, szép fotókkal illusztrálva, német, angol és magyar nyelven mutatkoznak be a régió borászatai, szállásadói, vendéglátói. A www.kiralyiregio.hu oldalon többféle formátumban letölthető a könyv: pdf, 3D lapozgatható és kereshető adatbázis.
2011.11.04. 09:09 |
Az Agrármarketing Centrum pályázati támogatásával a Regio Regia kiadásában megjelent a Királyi Régió borászati és turisztikai kalauza című kétszáz oldalas, színes kiadvány. A könnyen kezelhető turisztikai kalauzban egy-egy oldalon, szép fotókkal illusztrálva, német, angol és magyar nyelven mutatkoznak be a régió borászatai, szállásadói, vendéglátói.
 
 A múltban világhírű magyar bor az utóbbi években újra kezdi visszanyerni rangját, köszönhető ez nem kis részben az összehangolt, országos marketingstratégiának. A most megjelent kiadványban kis családi pincészetek, megszállott borászok mutatkoznak be, akik azon dolgoznak, hogy visszaállítsák a magyar bor hírnevét. Teszik mindezt szűkebb pátriánkban, a Királyi Régiót alkotó Fejér, Komárom-Esztergom és Veszprém megyékben található hét borvidék tizenegy körzetében. A www.kiralyiregio.hu oldalon többféle formátumban letölthető a könyv: pdf, 3D - „lapozgatható”, és kereshető adatbázis.