-
Vadhússal segítiettek
Az önzetlen segítségnyújtás fontosságára hívja fel minden év decemberében a figyelmet a VADEX Zrt. A vállalat évről évre vadhúst adományoz a Kríziskezelő Központnak, hogy az átmeneti szállókon és éjjeli menedékhelyen élőket ízletes meleg étellel kínálhassák meg.adv
2025.12.19. -
Az utolsó ablakok is kinyílnak
December 22-én és 23-án is érdemes egyet sétálni a Belvárosban, ahol kinyílik az élő adventi naptár utolsó két ablaka, de megnézhetjük a Betlehemi Szép Csillag kiállítást és karácsonyi fotókat készíthetünk az ünneplőbe öltözött utcák, épületek között.
2025.12.19. -
Adománygyűjtés a FEMA-nál
Adventi adománygyűjtő akciót rendeznek a FEMA Állatotthonban december 20-án, szombaton délután. Lovasberényben, a Harap utca 3. szám alatti menhelyen 12 és 18 óra között várják a segítő szándékú állatbarátokat, akiktől jó minőségű tápokat, tisztítószereket, takarókat kérnek. Lesz vásár is, melynek bevételével az állatotthont támogatják.
2025.12.19. -
Karácsonyi díszeket készíthetünk
Különleges kézműves foglalkozásra várja a kreatívkodni vágyókat a Budai Úti Tagkönyvtár december 20-án, szombaton. A részvétel ingyenes, minden érdeklődőt szeretettel várnak a szervezők.
2025.12.19.
Közösségi médiával lakberendezni? - van már lakkberendező app is
A Deloitte új nemzetközi felméréséből kiderült, hogy a 25 év feletti felnőttek 40%-a online vásárláskor a közösségi médiát használja fő ötletforrásként. Ennek a korcsoportnak 60%-a pedig tanácsot is kér ezeken a platformokon, mikor átalakítani vagy berendezni szeretné otthonát. Az ismert online fórumok és site-k mindent elkövetnek, hogy egy hívogató, szórakoztató, interaktív és közösségformáló online közeget hozzanak létre, ahol a felhasználó releváns vásárlói tapasztalatokra tehet szert. Mivel online nincs kirakat, a webshopoknak kell vevőcsalógatóvá válniuk.
A bútorok és egyéb kiegészítő lakberendezési tárgyak online vásárlása nagy kihívás, ugyanis a vevő számára nehéz elképzelni, a termékek hogyan illeszkednek majd az otthonába. Az elmúlt 12 hónapban 50%-kal nőtt azoknak a felhasználóknak a száma, akik a bútorok vásárlása előtt felmérik ezeket a lehetőségeket. Ahogy a felmérésből az is kiderült, hogy 13%-kal többen használják a közösségi platformokat a home&decor termékek kiválasztásánál. A Biano korán felismerte az ügyfelek ezen igényét, ezért szerette volna számukra megkönnyíteni, meggyorsítani, egyszersmind tökéletesíteni a vásárlást, ezért kifejlesztette online piacterén a Biano Studio funkciót.
A vásárlók számára egyre fontosabb válik, hogy a lakásban megtalálható bútorok és kiegészítők passzoljanak egymáshoz. A vásárlási döntéshez azonban szükségük van egy átfogó vizuális képre, hogy lássák, hogy mutatnak majd ezek az otthonukban. A Biano Studio által kínált virtuális, vizuális valóság mindezt lehetővé teszi, hiszen használatával a vásárló otthonáról 2D-s modelleket alkothat. A felhasználónak nem kell mást tennie, mint a Biano platformról kiválasztania a kívánt terméket és beillesztenie otthona virtuális terébe. Ez a vizuális látvány segíti őt a számára legmegfelelőbb termék kiválasztásában. A Biano Studio emellett további izgalmas lehetőségeket is kínál: például inspirálódhatunk más vevőktől, illetve mi magunk is megoszthatjuk véleményüket, tapasztalatunkat a többi oldallátogatóval.
Hogy használható a Biano Studio funkció?
A Biano YouTube csatornáján megtalálható egy részletes videóanyag, ami pontról pontra végigvezeti a felhasználót, hogy tudja használni a Biano Studiót. A részletekért csak ide kell kattintanunk: https://bit.ly/biano_studio_hungary
A Biano Studio a jövőben egy újabb funkcióval is kiegészül majd: a vásárlók saját fényképeiket is fel tudják tölteni, hogy egyfajta díszletként, háttérként szolgáljon.
Természetesen a Biano Studio designban kipróbált termékek mindegyike megvásárolható. A rendszer intuitív jellegének köszönhetően csupán néhány gombnyomással elkészítheti, vagy kedve szerint új és új termékekkel módosíthatja a vásárló a berendezett teret. A felhasználó által elkészített és elmentett Biano Studio design tehát bármikor szabadon, kreatívan változtatható.
Hogyan tudják használni és hasznosítani az egyes webshopok a Biano Studiót?
Ennek az okos funkciónak köszönhetően a Biano online piacteréhez csatlakozó partnerek is számos előnyhöz jutnak, és ezáltal nemcsak termékeiket, hanem webshopjukat is népszerűsíthetik a közösségi oldalakon. A nemzetközi piactér célja, hogy a Biano Studiót egyfajta szociális, kereskedelmi és kapcsolódási fórummá fejlessze. Hiszen ez az új funkció nem csupán megkönnyíti a termékvásárlás előtti kutatási, döntési folyamatot, hanem meg is változtatja az eddig ismert, elterjedt és tipikus vásárlási módokat, szokásokat.
A csatlakozó partnerek számára fontos szempont lehet továbbá, hogy a Biano Studio mind az új, mind a visszatérő vásárlók számára könnyen használható funkciót biztosít a gyors, hatékony termékkeresésre, a kiválasztásra és a vásárlásra. Ezáltal a partnerek is hatékonyabban tudják elérni és megszólítani vevőiket.
A Biano online piactér egyéb MI (mesterséges intelligencia) eszközei
A Biano a mesterséges intelligenciának köszönhetően már több funkcióval is segíti vásárlóit és partnereit, hogy a legbiztosabb, legegyszerűbb vásárlási, felhasználási lehetőségeket biztosítsa számukra. Ugyancsak a mesterséges intelligencián alapuló új eszköz az “Egészítsd ki a látványt!” funkció is, ami kifejezetten a Biano Studio számára lett kifejlesztve. Nagyon egyszerűen működik: válasszuk ki a nekünk tetsző terméket, majd a rendszer ehhez kapcsolódva számos alternatívát kínál számunkra. Másik ilyen funkció a “Háttér eltávolítása”, mellyel a felhasználó megváltoztathatja a képet, amibe beilleszti az adott bútort vagy egyéb home&dekor tárgyat. A Biano Studio szolgáltatása a következő linken érhető el: https://studio.biano.hu
„A bútorok online vásárlásának jövője a Biano Studio által kínált virtuális valóság. Hiszen a vevők a rendelés, vásárlás előtt látni szeretnék az adott terméket, hogyan mutat az majd a valóságban, az otthonukban, és hogy az egyes bútorok és kiegészítők hogyan illenek egymáshoz. Ma már a fogyasztó a közösségi felületeken keres ötleteket és inspirációkat, és csak ezután hoz döntést, csak ezután vásárol. Mindezt a Biano Studio leegyszerűsíti, és a home&decor rajongóit, vásárlóit a helyi platformokon keresztül közelebb hozza egymáshoz, egyúttal pedig az online shopok kínálatához is” – mondta el Michael Zelinka a Biano ügyvezető igazgatója.