-
Négy iskola újul meg
Négy oktatási intézmény vizesblokkjainak felújítása fejeződött be az elmúlt napokban a „Székesfehérvári komplex oktatási célú fejlesztés” elnevezésű projekt keretében. Mintegy bruttó 250 millió Ft-ból valósult meg a Hétvezér Általános Iskola, a Kossuth Lajos Általános Iskola, a Munkácsy Mihály Általános Iskola és a Táncsics Mihály Általános Iskola valamennyi vizesblokkjának felújítása.
2022.08.10. -
Elkészült a 3D-s felfestés
A Selyem és a Horog utca kereszteződésénél nemrégiben elkészült minikörforgalom közepe egy speciális, 3D-s felfestést kapott a napokban a jobb láthatóság érdekében. A körforgalomban három oldalról gyalogos-átkelőhelyeket is építettek járdakapcsolatokkal és közvilágítás is létesült.
2022.08.09. -
Újabb elektromos buszok
Hétfőtől újabb három elektromos Ikarus áll forgalomba Székesfehérvár közösségi közlekedésében, így összesen már öt elektromos busz járja a város útjait. Augusztusban és szeptemberben további hét elektromos busz érkezik. Az elektromos buszok többségében a 31-es, a 33-as, a 34-es, 43-as, 44-es járatokon fognak közlekedni.
2022.07.31. -
Félpályás lezárás van érvényben
Következő üteméhez érkezik a Sárkeresztúri úton a körforgalmú csomópont kialakítása: pénteken délutántól az eddig lezárt félpályára terelik át a forgalmat, és megkezdik a csomópont másik felének kialakítását, a déli összekötő út építéséhez kapcsolódóan. A közlekedést továbbra is jelzőlámpa irányítja.
2022.07.29.
Kormányzati forrásból újulhatnak meg Öreghegy fő útjai

Vannak önkormányzati önerőből megvalósítható útfelújítások, de néhány nagy öreghegyi gyűjtőút felújítása már meghaladja a város pénzügyi képességeit.
"A Pozsonyi, Kassai, Nagyszombati, Nyitrai és Zsolnai utak teljes, közművekkel való felújítása óriási és nagyon forrásigényes feladat, amit szinte biztosan csak kormányzati támogatással tudunk megvalósítani. A mostani döntés ezt alapozza meg. Az eddigi koncepciók, tervezési, előkészítési eredmények nyomán elkészítjük a felújítások ütemtervét, persze ezeknél rengeteg szempontot, a közlekedésszervezési kérdéseket és az építőipar kapacitáshiányát is figyelembe kell vennünk. Először is tehát következhet a tervező(k) kiválasztása, majd maga a tervezési folyamat, utána pedig döntünk a felújítások ütemezéséről, és ezt követően kell visszatérjünk a Kormányhoz a kivitelezés fedezetéért. Fontos látni azonban, hogy már az előkészítés költségeinek átvállalása is óriási terhet vesz le az önkormányzatról, a forrásainkat így más fejlesztésekre és felújításokra fordíthatjuk! A mostani döntésben érintett utak felújítási ütemtervét nyilvánosságra fogjuk hozni, amint az elkészült!
Mégegyszer köszönjük Tamás, ez a hét jó híre! 😊💪🏻💙❤️"