-
Üzleti fórum a kihívásokról
Hetedik alkalommal gyűltek össze a székesfehérvári cégvezetők a Videoton Holding Zrt. meghívására szerdán: az üzleti fórumon szó esett Székesfehérvár jövőbeni lehetőségeiről, de az Egyesült Államok rapszodikus vámpolitikája okozta nehézségekről is. A találkozón Székesfehérvár közössége nevében dr. Cser-Palkovics András polgármester mondott köszönetet a helyi gazdaság teljesítményéért.
2025.05.21. -
Ingyenes honlap és webáruház
A székesfehérvári NeoSoft Kft. is bekerült a Demján Sándor Program kivitelezői közé egyedüli Fejér vármegyei cégként. A magyar kis- és középvállalkozások számára jelentős lehetőség nyílt a Demján Sándor Program keretében: ingyenesen juthatnak professzionálisan elkészített honlaphoz és webáruházhoz.
2025.05.14. -
Megújult az Erste bank
Felújította székesfehérvári, a Palotai úton található bankfiókját az Erste. A kor ügyféligényeire szabott egységben az ügyfelek 14 elkülönített tárgyalóban beszélgethetnek pénzügyi kérdésekről a felkészült tanácsadókkal, a fiókban a digitális technológiára támaszkodó modern megoldások segítenek emberközelibbé tenni a bankolást.
2025.05.13. -
Vállalati egészségtudatosság
Vállalati egészségtudatosság, egészségmegőrzés és prevenció workshopot rendeznek május 20-án kedden 13 órától a Gazdaság Házában. A vállalati egészségtudatosság befektetés a humán erőforrásba, amely megtérül a hatékonyságban és a munkahelyi hangulatban.
2025.05.07.
Újra van buszgyártás Fehérváron – bemutatták a Currus Ariest

A modern, minden igényt kielégítő honvédségi busz fejlesztési projektje a HM Currus Zrt, az Ikarus Járműtechnika Kft., és a Volvo Bus Corporation közös összefogásával valósult meg. A fejlesztésnél a Magyar Honvédség igényeinek kielégítése volt az elsődleges szempont, ugyanakkor maga a busz a többcélú hasznosítás lehetőségei miatt a világpiacon is keresett lehet.



Az új busz bemutatása alkalmából Széles Gábor az Ikarus vállalatcsoport elnöke a lehetőséget hangsúlyozta, amivel most a Videoton Holdinghoz képest lemaradt Ikarus újra fejlődhet: részben saját stratégiáinak, részben az állam hadiipari megrendeléseinek köszönhetően. Elmondta, hogy komoly, 1,5-2 milliárd forint értékű technikai beruházások történtek az üzemben: korábban egy autóbusz előállításához 1,5-2 ember kellett, a jelenlegi technológiákkal átlagosan 0,2 élő munkaerő szükséges egy busz gyártásához. Amennyiben sikerül elérni az évi 3000 busz gyártását, az legalább 600 embernek teremthet munkahelyet.