-
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02. -
30 éves a Mondelēz székesfehérvári gyára
Idén ünnepli harmincadik évfordulóját a Mondelēz székesfehérvári gyára. Az üzemben három évtizede készítenek olyan Magyarország- és Európa-szerte kedvelt csokoládékat és kekszeket, mint a Milka, a Pilóta keksz, a TUC, a Vaníliás Karika és az OREO.
2025.12.02. -
A Hydro az Év Gondoskodó munkahelye
A székesfehérvári Hydro Extrusion Hungary Kft. győzelmével ért véget az Év Gondoskodó Munkahelye 2025 díjért folytatott verseny. A Hydro Extrusion Hungary Kft. a nagyvállalat Plusz kategória befutója lett, és példát mutat arra, hogy lehet ipari környezetben is emberközpontú gondoskodási rendszert kialakítani.
2025.12.01.
Újra buszgyártás az Ikarusban
Mintegy 500 autóbusz magyarországi gyártását, hazai és külföldi piacokon való eladását tervezi 2005-ig a Széles Gábor nevével fémjelzett Hungarian Bus Kft. - írta a Napi Gazdaság. A buszok motorjait a Rába, a MAN és a Detroit Diesel szállítja, a Magyar Közlekedés című lap információi szerint.
Az új buszgyártó vállalat a Széles Gábor nevével fémjelzett Műszertechnika Rt. tulajdonában van, és több busztípusban gondolkodik. Az egyelőre Nova fantázianévvel illetett járművek prototípusának kifejlesztése jelenleg is folyik Székesfehérváron. A prototípus elkészülését júliusra ígérik a mérnökök, a sorozatgyártás pedig várhatóan szeptemberben indul, tudta meg a Napi Gazdaság.
Az új buszgyártó vállalat a Műszertechnika Rt. tulajdonában van, és több busztípusban gondolkodik. Az egyelőre Nova fantázianévvel illetett járművek prototípusának kifejlesztése jelenleg is folyik Székesfehérváron. A prototípus elkészülését júliusra ígérik a mérnökök, a sorozatgyártás pedig várhatóan szeptemberben indul, tudta meg a Napi Gazdaság.
A Nova autóbuszcsaládból jelenleg két, egy városközi és egy elővárosi közlekedésre használatos típus tervezését végzik jelenleg a mérnökök, akik e tervek szerint 2005-ig további négy típust fejlesztenek ki.
A buszok célpiacai Magyarország és az egykori FÁK-tagállamokon kívül a dél-európai országok lesznek, mondta a Napi Gazdaságnak a társaság ügyvezető igazgatója, Takács István. A lap információi szerint az alkatrészgyártást az Ikarus Holding Rt. tagvállalatai végzik alvállalkozásban, és a buszok összeszerelése is Székesfehérváron zajlik majd az Ikarus Szerviz és Logisztika Kft.-nél. A buszok motorjait a Rába, a MAN és a Detroit Diesel szállítja, a Magyar Közlekedés című lap információi szerint.
