-
Sikeres évet zár a Videoton
A kihívások ellenére is jól teljesített a Videoton 2025-ben. A vállalat idén is 300 milliárd forintos árbevételt ért el, csakúgy mint tavaly. Széles Gábor úgy fogalmazott: több éve tart a gazdasági válság Európában, főként az autóiparban, ennek ellenére a Videoton "fantasztikus teljesítményt produkált" 2025-ben.
2025.12.15. -
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02.
Újra buszgyártás az Ikarusban
Mintegy 500 autóbusz magyarországi gyártását, hazai és külföldi piacokon való eladását tervezi 2005-ig a Széles Gábor nevével fémjelzett Hungarian Bus Kft. - írta a Napi Gazdaság. A buszok motorjait a Rába, a MAN és a Detroit Diesel szállítja, a Magyar Közlekedés című lap információi szerint.
Az új buszgyártó vállalat a Széles Gábor nevével fémjelzett Műszertechnika Rt. tulajdonában van, és több busztípusban gondolkodik. Az egyelőre Nova fantázianévvel illetett járművek prototípusának kifejlesztése jelenleg is folyik Székesfehérváron. A prototípus elkészülését júliusra ígérik a mérnökök, a sorozatgyártás pedig várhatóan szeptemberben indul, tudta meg a Napi Gazdaság.
Az új buszgyártó vállalat a Műszertechnika Rt. tulajdonában van, és több busztípusban gondolkodik. Az egyelőre Nova fantázianévvel illetett járművek prototípusának kifejlesztése jelenleg is folyik Székesfehérváron. A prototípus elkészülését júliusra ígérik a mérnökök, a sorozatgyártás pedig várhatóan szeptemberben indul, tudta meg a Napi Gazdaság.
A Nova autóbuszcsaládból jelenleg két, egy városközi és egy elővárosi közlekedésre használatos típus tervezését végzik jelenleg a mérnökök, akik e tervek szerint 2005-ig további négy típust fejlesztenek ki.
A buszok célpiacai Magyarország és az egykori FÁK-tagállamokon kívül a dél-európai országok lesznek, mondta a Napi Gazdaságnak a társaság ügyvezető igazgatója, Takács István. A lap információi szerint az alkatrészgyártást az Ikarus Holding Rt. tagvállalatai végzik alvállalkozásban, és a buszok összeszerelése is Székesfehérváron zajlik majd az Ikarus Szerviz és Logisztika Kft.-nél. A buszok motorjait a Rába, a MAN és a Detroit Diesel szállítja, a Magyar Közlekedés című lap információi szerint.