-
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02. -
30 éves a Mondelēz székesfehérvári gyára
Idén ünnepli harmincadik évfordulóját a Mondelēz székesfehérvári gyára. Az üzemben három évtizede készítenek olyan Magyarország- és Európa-szerte kedvelt csokoládékat és kekszeket, mint a Milka, a Pilóta keksz, a TUC, a Vaníliás Karika és az OREO.
2025.12.02. -
A Hydro az Év Gondoskodó munkahelye
A székesfehérvári Hydro Extrusion Hungary Kft. győzelmével ért véget az Év Gondoskodó Munkahelye 2025 díjért folytatott verseny. A Hydro Extrusion Hungary Kft. a nagyvállalat Plusz kategória befutója lett, és példát mutat arra, hogy lehet ipari környezetben is emberközpontú gondoskodási rendszert kialakítani.
2025.12.01.
Újra beindult a buszgyártás az Ikarusban
Az Ikarus Rt. székesfehérvári gyárában újra beindult a buszgyártás. Széles Gábornak - a társaság tulajdonosának - eddig 200 járműre van megrendelése, amelyek várhatóan júniusban hagyják el a gyártósorokat. A buszok Hungarian Bus néven kerülhetnek piacra - írja a Népszabadság.
Az Ikarus Rt. székesfehérvári gyárában újra beindult a buszgyártás. Széles Gábornak - a társaság tulajdonosának - eddig 200 járműre van megrendelése, amelyek várhatóan júniusban hagyják el a gyártósorokat. A buszok Hungarian Bus néven kerülhetnek piacra - írja a Népszabadság.
A tervek szerint a gyártást az Ikarus leányvállalatai végzik majd, míg a Széles Gábor tulajdonában lévő Műszertechnika Rt. Hungarian Bus nevű Kft.-je a járművek fejlesztésével és kereskedelmi tevékenységgel foglalkozna. Takács István, a Hungarian Bus ügyvezető igazgatója a Népszabadságnak elmondta, hogy az elképzelések szerint idén mintegy 400 busz gyártására kerülne sor, amelyeket elsősorban a FÁK országokba, Észak-Afrikába és a Közel-Keletre szállítanának - írja a Népszabadság.
