-
Sikeres évet zár a Videoton
A kihívások ellenére is jól teljesített a Videoton 2025-ben. A vállalat idén is 300 milliárd forintos árbevételt ért el, csakúgy mint tavaly. Széles Gábor úgy fogalmazott: több éve tart a gazdasági válság Európában, főként az autóiparban, ennek ellenére a Videoton "fantasztikus teljesítményt produkált" 2025-ben.
2025.12.15. -
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02.
Újabb vágányfelújítás kezdődött a Tárnok - Székesfehérvár vasútvonalon
Hétfőn megkezdődött Kápolnásnyék és Gárdony között a jobb és a bal oldali vágány átépítése a felújítás alatt álló Tárnok-Székesfehérvár vasúti fővonalon. Az építkezés a kapcsolódó aluljáró-építési, közműkiváltási és útépítési munkákkal együtt várhatóan 2010 végére fejeződik be. A Tárnok-Székesfehérvár fővonal megújítása 54 milliárd forintba kerül, és európai uniós támogatással valósul meg.
2009.08.25. 08:28 |
Hétfőn megkezdődött Kápolnásnyék és Gárdony között a jobb és a bal oldali vágány átépítése a felújítás alatt álló Tárnok-Székesfehérvár vasúti fővonalon. Az építkezés a kapcsolódó aluljáró-építési, közműkiváltási és útépítési munkákkal együtt várhatóan 2010 végére fejeződik be. A Tárnok-Székesfehérvár fővonal megújítása 54 milliárd forintba kerül, és európai uniós támogatással valósul meg.A beruházás során 11,6 kilométer hosszban átépítik a két vágányt, a hozzájuk kapcsolódó felsővezetékkel és műtárgyakkal együtt. A jelenlegi 30 helyett 55 centiméter magas peronok lesznek, térkő burkolattal és új térvilágítással. A bal oldali vágány átépítése várhatóan szeptember 1-ig tart: addig a vonatok csak a jobb oldali vágányon közlekedhetnek; ezt követően kerül sor a másik oldalra. A munkálatok idején a vasúti fővonalon a vonatok módosított menetrendben közlekednek.
A beruházás során a tóparti és a Pusztaszabolcs felé vezető út körforgalmi csatlakoztatásával megépül egy új közúti aluljáró, a vasút és a közút alatt, Velence Budapest felőli végén. A területen megépül négy gyalogos vasúti aluljáró, melyek a vasúti szolgálattal rendelkező Velencén és Velencefürdőn lifttel, két helyszínen pedig rámpával egészülnek ki.
A Tárnok-Székesfehérvár fővonal megújítása 54 milliárd forintba kerül, és európai uniós támogatással valósul meg. A munkálatok 2009. áprilisában kezdődtek el: Gárdonyban már megújult több vágány és peron, s dolgoznak Martonvásáron, Kápolnásnyéken is.