-
Sikeres évet zár a Videoton
A kihívások ellenére is jól teljesített a Videoton 2025-ben. A vállalat idén is 300 milliárd forintos árbevételt ért el, csakúgy mint tavaly. Széles Gábor úgy fogalmazott: több éve tart a gazdasági válság Európában, főként az autóiparban, ennek ellenére a Videoton "fantasztikus teljesítményt produkált" 2025-ben.
2025.12.15. -
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02.
Újabb fejlemény a Stadlernél - a szándéknyilatkozatban is szerepel Fehérvár
Szándéknyilatkozatot adott ki a Stadler Magyarország arról, hogy gyártókapacitásának egy részét Székesfehérvárra, vagy Szolnokra telepítené. Azt már korábban is sejteni lehetett, hogy a svájci társaság beruház hazánkban, hiszen a MÁV tender elnyerésével vállalnia kellett, hogy 60 motorvonatot gyárt, egy részüket Magyarországon, és az elkövetkező 20 évben karbantartja azokat. A magyar gyártóbázis nemcsak a hazánkban forgalomba állítandó vonatok gyártóbázisa lehetne, hanem a környező országokba is szállítana az egyenként is többmilliárd forintba kerülő vonatokból.
2006.07.14. 14:32 |
Szándéknyilatkozatot adott ki a Stadler Magyarország arról, hogy gyártókapacitásának egy részét Székesfehérvárra, vagy Szolnokra telepítené. Azt már korábban is sejteni lehetett, hogy a svájci társaság beruház hazánkban, hiszen a MÁV tender elnyerésével vállalnia kellett, hogy 60 motorvonatot gyárt, egy részüket Magyarországon, és az elkövetkező 20 évben karbantartja azokat.A magyar gyártóbázis nemcsak a hazánkban forgalomba állítandó vonatok gyártóbázisa lehetne, hanem a környező országokba is szállítana az egyenként is többmilliárd forintba kerülő vonatokból.