-
Sikeres évet zár a Videoton
A kihívások ellenére is jól teljesített a Videoton 2025-ben. A vállalat idén is 300 milliárd forintos árbevételt ért el, csakúgy mint tavaly. Széles Gábor úgy fogalmazott: több éve tart a gazdasági válság Európában, főként az autóiparban, ennek ellenére a Videoton "fantasztikus teljesítményt produkált" 2025-ben.
2025.12.15. -
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02.
Új biztosító berendezéssel látják el a Székesfehérvár-Kelenföld vasútvonalat
Siemens biztosító berendezéssel látják el a Budapest-Kelenföld és Székesfehérvár közötti vasútvonalat, az 53 millió eurós beruházás megrendelője a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Az Európai Unió Magyarország vasúti infrastruktúrájának fejlesztésére 2013-ig 1,8 milliárd eurót bocsát rendelkezésre, ennek a fejlesztésnek része a váltó és jelzőállító központ megújulása is.
2011.07.28. 07:50 |
Siemens biztosító berendezéssel látják el a Budapest-Kelenföld és Székesfehérvár közötti vasútvonalat, az 53 millió eurós beruházás megrendelője a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Az Európai Unió Magyarország vasúti infrastruktúrájának fejlesztésére 2013-ig 1,8 milliárd eurót bocsát rendelkezésre, ennek a fejlesztésnek része a váltó és jelzőállító központ megújulása is.
Az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer (ETSC) 2-es szintjét támogató teljes biztosító berendezést építenek ki a Budapest-Kelenföld és Székesfehérvár közötti pályaszakaszon. Az ETCS szabványosított együttműködési felületet biztosít a jármű és a vasúti pálya között, elősegítve ezzel az országhatárok átjárhatóságát. A pályaszakasz felújítása, a korszerű biztosító berendezések és az ETCS 2 rendszer kiépítése növeli a vasútvonal biztonságát, gördülékenyebbé teszi a közlekedést, és csökkenti a szállítási időt a Földközi-tengeri kikötőkhöz, Koperhez és Trieszthez.A Budapest-Kelenföld és Székesfehérvár közötti 65 kilométer hosszú vasúti pályaszakasz az V. páneurópai közlekedési folyosó része, amely Magyarországon keresztül köti össze Olaszországot, Szlovéniát, Horvátországot és Ukrajnát. A Siemens két Simis típusú elektronikus váltó- és jelzőállító központot, egy Iltis típusú távvezérlési rendszert, valamint 15 darab Simis LC típusú, az útátjárók biztosítására szolgáló berendezést szállít a megrendelés keretében, az üzembe helyezés tervezett ideje 2013.