-
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02. -
30 éves a Mondelēz székesfehérvári gyára
Idén ünnepli harmincadik évfordulóját a Mondelēz székesfehérvári gyára. Az üzemben három évtizede készítenek olyan Magyarország- és Európa-szerte kedvelt csokoládékat és kekszeket, mint a Milka, a Pilóta keksz, a TUC, a Vaníliás Karika és az OREO.
2025.12.02.
Ügyfélszolgálati időpontfoglalás interneten az állami adóhatóságnál
Az idei évtől a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál is lehetőség van arra, hogy adózók sorban állás nélkül, előre egyeztetett időpontban intézhessék egyes adóügyeiket. A NAV honlapján bármikor elérhető az internetes ügyfélszolgálati időpontfoglalást biztosító program. Az új szolgáltatás bevezetésével az állami adóhatóság kiemelt célja annak elősegítése, hogy az adózók ügyeinek intézése gyorsabb, kényelmesebb és egyszerűbb legyen.
2012.07.01. 18:36 |
Az idei évtől a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál is lehetőség van arra, hogy adózók sorban állás nélkül, előre egyeztetett időpontban intézhessék egyes adóügyeiket. A NAV honlapján bármikor elérhető az internetes ügyfélszolgálati időpontfoglalást biztosító program. Az új szolgáltatás bevezetésével az állami adóhatóság kiemelt célja annak elősegítése, hogy az adózók ügyeinek intézése gyorsabb, kényelmesebb és egyszerűbb legyen. Az előzetes időpontfoglalásra adó- /együttes adóigazolás, illetőségigazolás, adókártya igénylés valamint ügyfélkapu nyitás esetében van lehetőség.
A választható ügytípusok tekintetében az adózó azt is eldöntheti, hogy – lakóhelyétől vagy székhelyétől függetlenül – melyik központi ügyfélszolgálaton szeretné ügyét intézni.
Időpont foglalására a NAV honlapján elérhető program segítségével van mód, mely az „ügyfélszolgálatok”, továbbá a „Kapcsolat”, illetőleg a „Szolgáltatások” menüpontból indítható. Az időpontfoglalásra nemcsak saját ügyben van mód, hanem meghatalmazottként, képviselőként eljárók is igénybe vehetik a szolgáltatást.
Időpontot legkorábban a foglalás napját követő második napra lehetséges előjegyezni, legfeljebb pedig két hétre előre. Az időpont foglalás során az ügyfélnek első lépésként ki kell választania, hogy mely ügyfélszolgálaton kívánja ügyét intézni, ezt követően kell megjelölnie az ügy típusát, majd a számára kedvező szabad ügyintézési időpontot. Ügytípusonként egy időpont választható.
Felhívjuk a figyelmet arra, hogy az adatvédelmi nyilatkozat elfogadása nélkül a NAV internetes időpont foglalási szolgáltatása nem vehető igénybe.
Az időpont foglalás adatairól elektronikus visszajelzés kérhető, a visszaigazolás nyomtatható, amennyiben az ügyfél a személyes adatok kitöltése során az e-mail címét megadja.
Az ügyfélszolgálaton történő megjelenés alkalmával az ügyintézés gyorsítása érdekében célszerű hivatkozni a foglalás során visszaigazolt egyedi azonosítóra, továbbá fontos, hogy adózó vigye magával a személyazonosságát igazoló okmányokat, és az ügyintézéshez szükséges kitöltött nyomtatványokat.