-
Sikeres évet zár a Videoton
A kihívások ellenére is jól teljesített a Videoton 2025-ben. A vállalat idén is 300 milliárd forintos árbevételt ért el, csakúgy mint tavaly. Széles Gábor úgy fogalmazott: több éve tart a gazdasági válság Európában, főként az autóiparban, ennek ellenére a Videoton "fantasztikus teljesítményt produkált" 2025-ben.
2025.12.15. -
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02.
Továbbra is versenyben az Alfa Busz - a fehérvári cég adta a legjobb árat
A Közbeszerzési Tanács döntőbizottsága visszahelyezte a Volánbusz tenderén indult, ám abból az utolsó fordulóban kizárt székesfehérvári Alfa Busz Kft.-t. A gyártó pályázata nem csupán érvényes, hanem minden bizonnyal győztes is lesz, hiszen a versenyben maradt kínai gyártó árai meghaladták a magyar ajánlatot. A fehérvári gyár általában 200, nagyobb megrendelések teljesítése idején 300 főt foglalkoztat.
2010.01.11. 08:09 |
A Közbeszerzési Tanács döntőbizottsága visszahelyezte a Volánbusz tenderén indult, ám abból az utolsó fordulóban kizárt székesfehérvári Alfa Busz Kft.-t. A gyártó pályázata nem csupán érvényes, hanem minden bizonnyal győztes is lesz, hiszen a versenyben maradt kínai gyártó árai meghaladták a magyar ajánlatot. Az Alfa Busz vezetője szerint a tender csúszása nem akadályozza meg őket abban, hogy tartsák az új buszok idén augusztusi szállítási határidejét. A tárgyalásos közbeszerzési eljárás eredeti hirdetménye első része hatvan darab jármű szállításáról szólt, a második rész 15 darab turistakivitelű autóbusz gyártását kérte. A tender első szakaszában kizárták a Mercedest és a Scaniát, valamint a cseh Viko ajánlatát is. Az Alfa Buszt visszahelyezték a versenybe. Mivel az ajánlatuk - minden szempontból a legjobb volt, így vélhetően ők kapják majd meg a gyártási jogot is a Volánbusztól.
A tavaly 10 milliárd forintos árbevételt elért székesfehérvári gyár általában 200, nagyobb megrendelések teljesítése idején 300 főt foglalkoztat, és átlagosan 200 alvállalkozóval is dolgoznak. A korábban megszűnt Ikarus szakmakultúrájára építve fejlesztették gyártókapacitásukat. A buszok rozsdamentes karosszériáit Volvo alvázakra szerelik rá.