-
Sikeres évet zár a Videoton
A kihívások ellenére is jól teljesített a Videoton 2025-ben. A vállalat idén is 300 milliárd forintos árbevételt ért el, csakúgy mint tavaly. Széles Gábor úgy fogalmazott: több éve tart a gazdasági válság Európában, főként az autóiparban, ennek ellenére a Videoton "fantasztikus teljesítményt produkált" 2025-ben.
2025.12.15. -
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02.
Tizenöt perccel rövidül az utazási idő Budapest és Székesfehérvár között
Átadták csütörtökön a Tárnok-Székesfehérvár vasúti pályaszakaszt, amelyet európai uniós támogatással újítottak fel. A Nemzeti Infrastruktúrafejlesztő Zrt. beruházásában megvalósult több mint 40 kilométer vasúti szakasz felújítása 55 milliárd forintba került. A felújítás után 15 perccel rövidül az utazási idő Budapest és Székesfehérvár között. A Tárnok-Székesfehérvár vonalszakaszon a vonatok 120 és 100 kilométer óránkénti sebességgel közlekedhetnek.
2012.12.13. 15:53 |
Átadták csütörtökön a Tárnok-Székesfehérvár vasúti pályaszakaszt, amelyet európai uniós támogatással újítottak fel. A Nemzeti Infrastruktúrafejlesztő Zrt. beruházásában megvalósult több mint 40 kilométer vasúti szakasz felújítása 55 milliárd forintba került. A felújítás után 15 perccel rövidül az utazási idő Budapest és Székesfehérvár között. A Tárnok-Székesfehérvár vonalszakaszon a vonatok 120 és 100 kilométer óránkénti sebességgel közlekedhetnek.
A Tárnok-Székesfehérvár közötti szakasz a Budapest-Székesfehérvár vasútvonal megújításának első üteme volt. A felújítás után 15 perccel rövidül az utazási idő Budapest és Székesfehérvár között. A NIF Zrt. tájékoztatása szerint a Tárnok-Székesfehérvár vasúti vonalszakasz átépítése a során modern, akadálymentes, utasbarát megállók, megállóhelyek, közúti aluljárók és kiszolgáló helyiségek épültek.
A korszerűsítés 16 települést érintett. Kápolnásnyéken új állomásépület, Velencén, Velencefürdőn és Agárdon új megállóhelyeket építettek. Két közúti aluljárót alakítottak ki Kápolnásnyéken és Velencén.
A korszerűsítés során 43 kilométer kétvágányú fővonal épült, 35 kilométer mellékvonal újult meg, 1 millió köbméter földet mozgattak meg, 28 ezer négyzetméter peront és 6000 négyzetméter perontetőt korszerűsítettek, 15 liftet telepítettek, 32 000 négyzetméter zajvédőfalat, 4 kilométer szalagkorlátot, 108 kilométer felsővezetéket létesítettek, egy új biztosítóberendezési épület épült, egy biztosítóberendezési épületet bővítettek, és 356 közúti jelzőtáblát helyeztek ki.
A Tárnok-Székesfehérvár vonalszakaszon a vonatok 120 és 100 kilométer óránkénti sebességgel közlekedhetnek. További kiegészítő beruházások után lehetővé válik, hogy 160 kilométeres sebességgel közlekedjenek a vonatok Budapest és Székesfehérvár között. A projekt az Új Széchenyi Terv keretében a Közlekedés Operatív Program részeként valósult meg, a Kohéziós Alap társfinanszírozásával, nettó 54,8 milliárd forint értékben - közölte a NIF Zrt.