-
Sikeres évet zár a Videoton
A kihívások ellenére is jól teljesített a Videoton 2025-ben. A vállalat idén is 300 milliárd forintos árbevételt ért el, csakúgy mint tavaly. Széles Gábor úgy fogalmazott: több éve tart a gazdasági válság Európában, főként az autóiparban, ennek ellenére a Videoton "fantasztikus teljesítményt produkált" 2025-ben.
2025.12.15. -
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02.
Teljes hosszáben négysávos út lesz Fehérvár és Veszprém között
A 8-as út Várpalotát elkerülő mintegy 8 kilométeres szakaszának az építése 2013 első felében indulhat, de a már meglévő Várpalota és Veszprém közti szakaszt is felújítják - közölte a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. A Székesfehérvártól Veszprémig tartó fejlesztés a Közlekedés Operatív Program keretében, európai uniós társfinanszírozással valósul meg.
2011.05.03. 08:37 |
A 8-as út Várpalotát elkerülő mintegy 8 kilométeres szakaszának az építése 2013 első felében indulhat, de a már meglévő Várpalota és Veszprém közti szakaszt is felújítják - közölte a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. A Székesfehérvártól Veszprémig tartó fejlesztés a Közlekedés Operatív Program keretében, európai uniós társfinanszírozással valósul meg. A projekt előkészítésére bruttó 4,35 milliárd forint áll rendelkezésre, aminek 15 százaléka hazai forrás, a többi az EU támogatása. Jelenleg a 8-as út négysávos Székesfehérvártól a leállított inotai erőműig, majd Várpalota nyugati kijáratától Veszprémig. A NIF közleménye szerint egy új nyugati elkerülő utat kap Fehérvár, és ez már a 8-as út része lesz. Korábbi információ szerint a majdan Kecskemétről induló, és a dunaújvárosi hídon át haladó M8 Székesfehérvártól nyugatra éri el az M7 autópályát, és halad tovább a már meglévő és 4 sávos 8-as út irányába. Az említett elkerülő út ennek a része lesz.
A Várpalotát elkerülő szakasz engedélyeztetési eljárását felfüggesztették, mivel a nyomvonal érinti a várpalotai szeméttelep területét. A szemétlerakó rekultivációs terve elkészült, a környezetvédelmi hatóság ezután járul hozzá a beruházáshoz. Folyamatban van Várpalota területrendezési tervének a módosítása is, amihez ugyancsak szükséges a környezetvédelmi hatóság előírásainak átvezetése. A NIF szerint az építési engedély kiadása 2011 közepén várható, és az építés - a tervek szerint - 2013 első felében kezdődhet, és három évig tart.
A Várpalota-Veszprém között meglévő 4 sávos szakaszt kiszélesítik, növelik a teherbírását, és elválasztót építenek a két-két sáv közé. Öskünél és Hajmáskérnél külön szintű csomópontot alakítanak ki. Veszprémben átépül a Budapesti úti csomópont, valamint külön szintűvé építik át a körgyűrű további csomópontjait, így az Almádi úti, a Füredi úti, a Tapolcai úti, és a Csatári úti csomópontokat is.