-
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02. -
30 éves a Mondelēz székesfehérvári gyára
Idén ünnepli harmincadik évfordulóját a Mondelēz székesfehérvári gyára. Az üzemben három évtizede készítenek olyan Magyarország- és Európa-szerte kedvelt csokoládékat és kekszeket, mint a Milka, a Pilóta keksz, a TUC, a Vaníliás Karika és az OREO.
2025.12.02. -
A Hydro az Év Gondoskodó munkahelye
A székesfehérvári Hydro Extrusion Hungary Kft. győzelmével ért véget az Év Gondoskodó Munkahelye 2025 díjért folytatott verseny. A Hydro Extrusion Hungary Kft. a nagyvállalat Plusz kategória befutója lett, és példát mutat arra, hogy lehet ipari környezetben is emberközpontú gondoskodási rendszert kialakítani.
2025.12.01.
Távhőszolgáltatási kisokost készített a SZÉPHŐ Zrt. - heteken belül megérkezik a távhős otthonokba
A távhőkisokos azért készült, hogy a szolgáltatást érintő legfontosabb ismereteket összegezze az elmúlt időszakban beérkezett, visszatérő fogyasztói kérdések alapján.
"Azt tapasztaltuk, hogy sok ismétlődő kérdés van, ezért gondoltuk úgy, hogy hasznos lehet egy útmutatót, egy távhő kisokost készíteni, amelyet az elkövetkező hetekben szeretnénk minden kedves ügyfelünknek eljuttatni. Ebben összefoglaltuk a válaszokat, igyekeztünk úgy fogalmazni, hogy ezek közérthetőek legyenek" - mondta el Szauter Ákos, a SZÉPHŐ Zrt. vezérigazgatója.
A fontosabb kérdések között van például, hogy hogyan lehet átalakításokat végezni a lakáson belül, milyen módon kell az ürítést, a töltést kezdeményezni, mi a teendő, ha csöpög a radiátor vagy zajos, illetve mi szükséges az ügyintézéshez, ha adásvétel történt. Számos válasz található benne továbbá a számlázással kapcsolatban is.
"Mi vagyunk az a közszolgáltató, amely jelentősen eltér akár a víz-, akár az áram-, akár a gázszolgáltatótól, mert nem esik egybe a szolgáltatási és a számlázási határunk, és ez időnként bonyodalmakat okoz. Nehezebb megérteni azt, hogy a belső rendszerre igazából nincsen ráhatásunk műszakilag. És ezeket is próbáltuk leírni, próbáltuk egyszerűen megfogalmazni" - emelte ki Szauter Ákos.
Szauter Ákos hozzátette, mindenki tájékozódjon a kiadványból igényének megfelelően, valamint lehetőség szerint tegye elérhető helyre, hiszen nem tudható előre, mikor lesz szükség egy gyors válaszra akár ügyfélszolgálati időn kívül. Azok számára, akik az elektronikus teret részesítik előnyben, akár az online kisokos, akár a kérdések mindegyike külön-külön is elérhető a szolgáltató honlapján.
