Szlogen pályázatának győzteseit köszöntötte a Széphő Zrt.

"Minden házban otthon vagyunk": ez a szlogen nyerte a SZÉPHÕ Zrt. pályázatát, amelyet 10 és 14 év közötti gyerekek számára hirdetett meg a társaság. Nyolc pályázótól 32 ötlet érkezett, a zsűri Kokavecz Richárd 10 éves, ötödik osztályos, úrhidai fiú pályázatát találta végül a legtalálóbbnak, így ő nyerte a cég által felajánlott értékes kerékpárt.
2009.12.01. 19:29 |
"Minden házban otthon vagyunk": ez a szlogen nyerte a SZÉPHÕ Zrt. pályázatát, amelyet 10 és 14 év közötti gyerekek számára hirdetett meg a társaság. Nyolc pályázótól 32 ötlet érkezett, a zsűri Kokavecz Richárd 10 éves, ötödik osztályos, úrhidai fiú pályázatát találta végül a legtalálóbbnak, így ő nyerte a cég által felajánlott értékes kerékpárt.
 
"A nyertes szlogen utal arra, hogy mind a távhőszolgáltatás, mind pedig az ingatlan- és társasház kezelési tevékenységünk kapcsán számíthatnak cégünkre, és reméljük, a továbbiakban is kiérdemeljük a városban lakók elégedettségét." - fogalmazott Fónad Csaba vezérigazgató.
 
A szlogenek között voltak komolyak, humorosak és nagyon találóak. "Eredetileg nem állt szándékunkban különdíjas pályázatot kiválasztani, de érkezett olyan humoros pályázat is, amely mindannyiunk arcára mosolyt csalt. Így hangzik: SZÉPHÕ, a pokolban is ezzel fűtenek! A pályázatot benyújtó Kubik Dánielt különdíjjal jutalmazzuk" - tette hozzá Fónad Csaba.