-
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02. -
30 éves a Mondelēz székesfehérvári gyára
Idén ünnepli harmincadik évfordulóját a Mondelēz székesfehérvári gyára. Az üzemben három évtizede készítenek olyan Magyarország- és Európa-szerte kedvelt csokoládékat és kekszeket, mint a Milka, a Pilóta keksz, a TUC, a Vaníliás Karika és az OREO.
2025.12.02.
Széles Gábor visszaveszi az Ikarust szeptemberben?
Ismét nagy mennyiségben gyártanának buszokat, főként az orosz piacra. Korábbi tulajdonosa, Széles Gábor visszavásárolja az Ikarust a francia-olasz Irisbustól. Az adásvételi szerződést várhatóan szeptemberben írják alá. Az elképzelések szerint a vállalat ismét nagy mennyiségben tervezi buszok gyártását, főként orosz piacra. Az adásvétel tehát nagy fordulatot hozhat a cégnél, amely jelenleg csak 100-150 darab autóbuszt készít mátyásföldi üzemében.
Ismét nagy mennyiségben gyártanának buszokat, főként az orosz piacra. Korábbi tulajdonosa, Széles Gábor visszavásárolja az Ikarust a francia-olasz Irisbustól. Az adásvételi szerződést várhatóan szeptemberben írják alá.
Az elképzelések szerint a vállalat ismét nagy mennyiségben tervezi buszok gyártását, főként orosz piacra. Az adásvétel tehát nagy fordulatot hozhat a cégnél, amely jelenleg csak 100-150 darab autóbuszt készít mátyásföldi üzemében.