-
Sikeres évet zár a Videoton
A kihívások ellenére is jól teljesített a Videoton 2025-ben. A vállalat idén is 300 milliárd forintos árbevételt ért el, csakúgy mint tavaly. Széles Gábor úgy fogalmazott: több éve tart a gazdasági válság Európában, főként az autóiparban, ennek ellenére a Videoton "fantasztikus teljesítményt produkált" 2025-ben.
2025.12.15. -
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02.
Székesfehérváron adták át az ország második legnagyobb bakdaruját
Magyarország második legnagyobb bakdaruját adták át szerdán délelőtt a Székesfehérvári Logisztikai Szolgáltató Központban. Az átadáson, ahol ott volt a város polgármestere Warvasovszky Tihamér, a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium miniszteri biztosa Eszes Gábor és Kiss György a MÁV Kombi Terminál ügyvezetője elhangzott, hogy Székesfehérváron az egyik legfontosabb gazdasági szektor a logisztika. A polgármester hangsúlyozta, hogy az elmúlt négy évben 63 milliárd Forintos tőkebeáramlás történt a városba és 6000 új munkahely létesült.
Az új bakdaru a Józsefvárosi Rakodó-pályaudvarról került Székesfehérvárra, miután 300 millió forintért felújították azt. A szerkezet 35 tonnás teherbírásával az ország második legnagyobb bakdaruja. Alatta 300 méter hosszan két vasúti vágányon álló vagonokról képes lepakolni a konténereket. A 18000 négyzetméteres logisztikai központ legnagyobb partnere a Phillips, ami a jelenlegi kapacitás 70%-át vásárolja.
A fehérvári logisztikai központról:
A Közép Dunántúli Régió korszerű kombiterminálja a Székesfehérvári Logisztikai Szolgáltató Központ területén található, amelynek üzemeltetését a Kombisztár végzi. A cég alapvető feladata, hogy a közép - dunántúli régióban szervezze a közút - vasút kombinált fuvarozással kapcsolatos feladatok megoldását, az átmeneti tárolást, a raktározást, az eszközbérlés feltételeit biztosítsa.
Az 1999. június 3-án üzembe helyezett iparvágány, két egyenként 370 folyóméter hasznos rakodóhosszúságú rakodóvágánnyal, valamint a 4000 m2 nagy teherbírású tároló területtel, porta- és szociális épülettel, adta a terminál alapját.
A két legjelentősebb partner a Philips Kft. és a Nijhof Wassink előzetes adatai alapján 2005-ben 10.200-ra prognosztizálták az emelésszámot. 2005 adatai mutatják, hogy a tervezettnél is dinamikusabb a forgalombővülés és a 14500-at megközelítő emelésszám a bázisnál több mint 70%-al nagyobb. 
Bakdaru telepítéséig két darab Belotti típusú, bérelt, közel 20 éves mobil rakodógéppel dolgozott és elégítette ki ügyfelei igényeit. A korábbi 1500 emelés / hó feletti konténer forgalom éjszakai túlóráztatást, szombati ( esetenként vasárnapi) műszakokat, majd a három műszakos munkarendet igényelt.
A bakdaru mindkét vágányt teljes hosszában kezelni tudja, így a terminál fogadó és feladó kapacitása a jelenleginél háromszorosára növekedne egy vasúti kiszolgálásra vetítve. A 220 méter vasúti vágánnyal szemben 2x 370 méter vasúti vágány vált géppel kezelhetővé, vagonrendezés nélkül.