Szabályzatok

2024.12.04. |


Panaszok és közérdekű bejelentések intézése:

Székesfehérvár Megyei Jogú Város Polgármesterének és Jegyzőjének a panaszok és közérdekű bejelentések kezeléséről szóló 21/53-1/2020. számú együttes utasítása alapján történik. 

Panaszok és közérdekű bejelentések tehetők:

  1. szóban, a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán, ügyfélfogadási időben,
  2. írásban, papír alapon, Székesfehérvár Megyei Jogú Város Polgármesterének vagy Székesfehérvár Megyei Jogú Város Jegyzőjének címezve vagy
  3. elektronikus úton, a polgarmester@pmhiv.szekesfehervar.hu vagy a jegyzo@pmhiv.szekesfehervar.hu e-mail címen vagy az alapvető jogok biztosa által üzemeltetett, "közérdekű bejelentések védett elektronikus rendszerében". 

Szervezeti integritást sértő és korrupciós kockázatokra vonatkozó bejelentések intézése:

Székesfehérvár Megyei Jogú Város Polgármestere és Székesfehérvár Megyei Jogú Város Jegyzője 21/52-1/2020. számú együttes utasítása alapján történik.

Szervezeti integritást sértő és korrupciós kockázatokra vonatkozó bejelentések tehetők:

  1. szóban, a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán, ügyfélfogadási időben,
  2. írásban, papír alapon vagy
  3. elektronikus úton, az integritas@pmhiv.szekesfehervar.hu e-mail címen.