-
Sikeres évet zár a Videoton
A kihívások ellenére is jól teljesített a Videoton 2025-ben. A vállalat idén is 300 milliárd forintos árbevételt ért el, csakúgy mint tavaly. Széles Gábor úgy fogalmazott: több éve tart a gazdasági válság Európában, főként az autóiparban, ennek ellenére a Videoton "fantasztikus teljesítményt produkált" 2025-ben.
2025.12.15. -
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02.
Sport és branding - Fiatal Vállalkozók Hete Székesfehérváron
A szakmai előadásokat követően egy kerekasztal-beszélgetés keretében a sport városbranding-re gyakorolt hatásáról osztotta meg a napi gyakorlati tapasztalatokat a hallgatósággal Mészáros Attila alpolgármester, Simon Balázs 79x válogatott kosárlabda játékos, az Arconic-Alba Fehérvár kosárlabda csapat ügyvezetője és Kaszás Attila, a ViWa VitaminWater tulajdonosa.
A Fiatal Vállalkozók Hetében izgalmas és informatív rendezvényeket szerveznek országszerte ezen a héten. A vállalkozók, kezdő vállalkozók és érdeklődők lehetőséget kapnak, hogy mélyebben belelássanak a vállalkozások rejtelmeibe, előadásokon inspirálódjanak, valamint egyes témakörökben tudásukat fejlesszék. A "Sport és branding" témakörére fókuszáló előadói estnek Székesfehérvár adott otthon az Alba Regia Sportcsarnok VIP termében szerdán.
Ifj. Tóth György, a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ) Fejér vármegyei elnöke a megnyitón elmondta: az esemény célja, hogy segítse a fiatal vállalkozókat abban, hogy a szakmai előadások alkalmával megértsék a sport és a márkaépítés közötti kapcsolatot, valamint, hogy hogyan lehet hatékonyan ezen kapcsolatokat a vállalkozások ismertségének és elismertségének növelésére fordítani, bővítsék tudásukat, gazdagodjanak új információkkal. Szeretnék, ha minél többen nyitnának vállalkozásukkal a sport szellemisége és a sportolók teljesítménye felé.
A vállalkozások gazdasági környezetéről Tóth György, a "Kisbefektetői Klub" megalapítója tartott előadást. A vezető pénzügyi stratéga szólt arról, hogy a pénzügyi intelligencia tanításával, fejlesztésével szeretnék elérni azt, hogy a lehető legtöbb magyar család tudatosan tervezze pénzügyeit, felismerve, hogy a megfelelő időben meghozott helyes pénzügyi döntéseikkel, alapvetően befolyásolhatják saját jövőjüket.
Botka István, a Prémium Média & Sport Management Zrt. vezetője arról beszélt, hogyan reklámozzon és brandeljen hatékonyan sportolókkal egy vállalkozás.
A szünet után a témakörben rendezett kerekasztal-beszélgetésen Mészáros Attila, Székesfehérvár alpolgármestere, Kaszás Attila, a ViWa VitaminWater tulajdonosa és Simon Balázs 79x válogatott kosárlabda játékos, az Arconic-Alba Fehérvár kosárlabda csapat ügyvezetője osztotta meg gondolatait, tapasztalatait a sport egyéni, csapat- és városbrandingre gyakorolt hatásáról.
Mészáros Attila örömét fejezte ki, hogy egy újabb platform nyílt ezen a rendezvényen a fehérvári fiatal vállalkozók találkozójára, szakmai eszmecserére. „A város közösségét a sport és a kultúra tartja össze, erősíti. Van úgy, hogy egy szombat este akár 10 ezer ember választja programnak csapataink mérkőzéseit. A sport kiemelt stratégiai ágazat Székesfehérvár életében, amely egyszerre örömet és feladatot is ad. Az, hogy számtalan sportklub működik eredményesen, és akár csapat, akár egyéni sikereikkel erősítik a város hírnevét, öröm. A feladatot a támogatások jelentik, például a tavalyi évben tíz különböző sportágban volt első osztályú csapata a városnak. Ezt finanszírozni kell a rendelkezésre álló keretből." A sport városbranding szerepéről szólva példaként említette, hogy az elmúlt években - Székesfehérvár sportmúltjának köszönhetően – több területen is felkerültünk a nemzetközi térképre, említve a Gyulai Memorialt, a Giro d’Italia-t.