-
Köszönet a mentősöknek
Székesfehérvár közössége nevében köszöntötték az OMSZ Székesfehérvári Mentőállomásán a mentős dolgozókat, akik az ünnepek alatt is szolgálatban lesznek, hogy segítsenek a bajba jutott, beteg embereknek. Rajtuk keresztül mindenkinek szólt a köszönet, aki karácsonykor sem teszi le a munkát, hogy ilyenkor is minden rendben menjen és működjön Székesfehérváron.
2025.12.22. -
Karácsonyi misszió Kárpátalján
A "Kárpátaljai Misszió - A Magyarság Angyalai" akcióhoz a Csillagösvény Utazási Iroda egymillió forintos felajánlása az adományozóknak köszönhetően több mint megháromszorozódott és 3.162.000 forintot rászorultsági alapon osztottak el a 3-11 éves gyermeket nevelő kárpátaljai családok között, figyelembe véve az árva, vagy beteg gyermekeket is.
2025.12.18. -
A nordmann fenyőt keresték leginkább
Idén is sok-sok fenyőfa közül lehetett válogatni az árusoknál. Még kedden is volt lehetőség arra, hogy mindenki beszerezze a karácsonyt szebbé varázsoló fát.
2025.12.23. -
Élő kalendárium várta a látogatókat
Advent negyedik vasárnapján ismét programok várták az érdeklődőket a belvárosba. Az utolsó adventi hétvége is közös hangolódással telt.
2025.12.22.
Probléma nélkül áthaladt Fehérváron a túlméretes konvoj
Minden probléma nélkül húsz perc alatt áthaladt Fehérváron az a túlméretes szállítmány, ami a Péti Nitrogénművek új üzeméhez szállít speciális berendezéseket. A több kamionból és megannyi biztosító járműből álló konvoj a 81-es felől érkezett, majd az Új Csóri úton Iszkaszentgyörgy fele hagyta el a várost.
2016.04.12. 01:32 |
Minden probléma nélkül húsz perc alatt áthaladt Fehérváron az a túlméretes szállítmány, ami a Péti Nitrogénművek új üzeméhez szállít speciális berendezéseket. A több kamionból és megannyi biztosító járműből álló konvoj a 81-es felől érkezett, majd az Új Csóri úton Iszkaszentgyörgy fele hagyta el a várost. Az iszkai bányabekötőn és a zártkertek előtti úton tért vissza úra a 8-as útra, majd dél felé Nádasdladány irányába kanyarodott, ahol Õsi felé éri el majd Pétfürdőt. A nagy kerülőkre a hidak magassága miatt volt szükség.
A konvoj útját négy hónapos előkészítő munka előzte meg. Többször bejárták az útvonalat, amelyen statikai és talajmechanikai méréseket végeztettek. A szállítmány áthaladásának idejére hétszer hétméteres űrszelvényben mindent el kell távolítani, lebontják, majd visszaépítik a jelző- és hirdetőtáblákat, valamint a hétméteresnél alacsonyabban futó felsővezetékeket. A fák gallyait szükség szerint levágják, az érintett szakaszokra pedig teljes útzárt rendelnek el.

A konvoj nagyjából 200 méter hosszú, 7 méter széles és 7 méter magas.
A 7204-es úton az Inota-Nádasdladány vasútvonalat is keresztezi a konvoj. Az áthaladás előtt négy órával és utána még négy óráig vágányzár lesz érvényben, mivel a teljes vasúti felsővezetéket lebontják.
