-
Képeslapok és karácsonyfadíszek
A Székesfehérvári Egyházmegyei Látogatóközpontban Advent második szombatján ismét egy különleges kézműves foglalkozásra várják a szervezők az érdeklődőket december 6-án, szombaton 14 órától.
2025.12.05. -
Szenior karácsony
Székesfehérvár önkormányzata minden év decemberében színes, szórakoztató előadással ajándékozza meg az idősebb generáció képviselőit. 2025-ben Horváth Orsolya hegedűs előadóművész, valamint Nyári Károly, Nyári Alíz és Nyári Edit érkezik a szenior közönség elé december 10-én, szerdán 14 órakor az Alba Regia Sportcsarnokban.
2025.12.04. -
Szeretet Karácsony 2025.
Az elmúlt három évhez hasonlóan Székesfehérvár Önkormányzata idén is meghirdette karácsonyváró adománygyűjtő akcióját, amelyben nyolc szociális szervezet vesz részt az adventi időszakban. A Szeretet Karácsony keretében december 22-ig fogadják a tartós élelmiszereket az Alba Bástya Központban és a Városház téri Adventi Faházban.
2025.12.04. -
Családi mesedélelőtt Sóstón
Folytatódnak a családi mesedélelőttök a Sóstó Látogatóközpontban. December 6-án, szombaton 10.00 órakor a közeledő karácsony jegyében telik a mintegy kétórás program. A belépéshez regisztráció szükséges.
2025.12.04.
Nyílt napot tart január 12-én szerdán a Kodály Zoltán Általános Iskola
Szeretettel várja a leendő 1. osztályos kisdiákokat a Kodály Zoltán Általános Iskola. Iskolanyitogató foglalkozásaikat a járványhelyzethez igazodva szervezik meg a szülőknek.
2022.01.07. 13:56 |
Iskolanyitogató foglalkozást szervez 2022. január 12-én, szerdán 17 órakor a Kodály Zoltán Általános Iskola. Kneifel Imre igazgató az érdeklődő szülőknek mutatja be az iskolát és az induló osztályok tanítóit. Ekkor nyílik lehetőség a kérdésekre, tájékozódásra az iskola működéséről, valamint a gyerekek mindennapjairól.
A nyíltnappal egyidőben elérhetővé válik az iskolát bemutató filmösszeállítás is, amit ide kattintva érhetnek el.
Az iskola kéri, hogy a járványhelyzetre tekintettel minden gyermeket csak egy szülő képviseljen, és ő rendelkezzen védettségi igazolvánnyal.
