-
Sikeres évet zár a Videoton
A kihívások ellenére is jól teljesített a Videoton 2025-ben. A vállalat idén is 300 milliárd forintos árbevételt ért el, csakúgy mint tavaly. Széles Gábor úgy fogalmazott: több éve tart a gazdasági válság Európában, főként az autóiparban, ennek ellenére a Videoton "fantasztikus teljesítményt produkált" 2025-ben.
2025.12.15. -
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02.
Növelte bevételét és nyereségét a fehérvári Cerbona Élelmiszeripari Kft.
A 130 embert foglalkoztató társaság 2016-ban lépett piacra gluténmentes müzlijeivel és müzliszeleteivel, a termékek pedig olyan sikeresnek bizonyultak, hogy új gyártósort telepítenek előállításukra. A kétszázmillió forintos beruházásnak köszönhetően a székesfehérvári üzemben júliustól egy új gépsoron készülnek a gluténmentes müzliszeletek. A cég a beruházáshoz uniós támogatásra is pályázott.
A folyamatosan fejlesztő Cerbona egy másik, szintén lendületesen növekvő piacon is igyekszik megvetni a lábát. Augusztusban megjelennek energiaszeleteik, amelyekkel új vásárlókat is meg akarnak nyerni.
Miközben a belföldi élelmiszerpiacon tartósan az átlag fölött nő a müzlik, müzliszeletek és gabonapelyhek forgalma, a cég külföldön is terjeszkedik. A társaság exportja kétmillió euró, amelyet szintén növelni kívánnak: különösen a balti országokban, a balkáni államokban, Romániában és Lengyelországban látnak jó piaci lehetőségeket.