-
Sikeres évet zár a Videoton
A kihívások ellenére is jól teljesített a Videoton 2025-ben. A vállalat idén is 300 milliárd forintos árbevételt ért el, csakúgy mint tavaly. Széles Gábor úgy fogalmazott: több éve tart a gazdasági válság Európában, főként az autóiparban, ennek ellenére a Videoton "fantasztikus teljesítményt produkált" 2025-ben.
2025.12.15. -
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02.
Nem mind hitel, ami annak látszik - kiadvány a fogyasztói csoportokról
Egyre több, fogyasztói csoportot szervező vállalkozás jelent meg a piacon. Ezek a cégek sok helyen reklámozzák szolgáltatásaikat. Az emberek jelentős része azonban továbbra sincs tisztában azzal, mi is az a fogyasztói csoport. A legfontosabb, hogy ezek nem nyújtanak hitelt és szerencse is kell, hogy visszakapjuk az elején „kicsalt”, befizetett pénzünket. A Székesfehérvári Fogyasztóvédő Egyesület legújabb kiadványában ezen csoportokról nyújt felvilágosítást.
2011.03.17. 13:12 |
Egyre több, fogyasztói csoportot szervező vállalkozás jelent meg a piacon. Ezek a cégek sok helyen reklámozzák szolgáltatásaikat. Az emberek jelentős része azonban továbbra sincs tisztában azzal, mi is az a fogyasztói csoport. A legfontosabb, hogy ezek nem nyújtanak hitelt és szerencse is kell, hogy visszakapjuk az elején „kicsalt”, befizetett pénzünket. A Székesfehérvári Fogyasztóvédő Egyesület legújabb kiadványában ezen csoportokról nyújt felvilágosítást.
A kiadványról a város alpolgármestere Róth Péter, az egyesület elnöke Németh László, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság munkatársa Ultz Miklós és az Echo Szociológiai Kutatóintézet vezetője Domokos Tamás tartott sajtótájékoztatót a fogyasztóvédők Csanádi téri irodájában.
A fogysztói csoport mögött álló vállalkozások elsőre jónak tűnő pénzügyi konstrukciókat ajánlanak hirdetéseikben, melyek BAR-listásoknak, nyugdíjasoknak, anyagi gondokkal küzdőknek kínálják szolgáltatásaikat. Az ügyfelek azonban gyakran többszázezer forint befizetése után sem jutnak pénzhez. A társaságok gyakran szóban is félrevezetik a hozzájuk fordulókat- erre is felhívja a figyelmet a Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület új kiadványa. Ez figyelmezteti, és egyben tájékoztatja az embereket a fogyasztói, vagy épp vásárlói csoportok tevékenységével kapcsolatban.
Róth Péter alpolgármester kiemelte, hogy a város önkormányzata mintegy 2.6 millió Forinttal támogatja évente az egyesület működését, hiszen ezzel is segít a fehérvári fogyasztók érdekvédelmében és felvilágosításában.
A fogyasztóvédelmi szakemberek szeretnék azt is elérni, hogy az emberek bátran kérdezzenek, és hozzájussanak az összes információhoz, mielőtt akár évekre is, nehezen visszavonhatóan aláírnak valamit. A legtöbb esetben ugyanis a panaszosok nem olvassák el az összes iratot, ami az adott ügyletet jellemzi, így könnyű megtéveszteni, félreinformálni őket. A rendszer nagyon bonyolult, és sok ügyfél, rendszerint senki nem kap megfelelő tájékoztatást.
