-
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02. -
30 éves a Mondelēz székesfehérvári gyára
Idén ünnepli harmincadik évfordulóját a Mondelēz székesfehérvári gyára. Az üzemben három évtizede készítenek olyan Magyarország- és Európa-szerte kedvelt csokoládékat és kekszeket, mint a Milka, a Pilóta keksz, a TUC, a Vaníliás Karika és az OREO.
2025.12.02. -
A Hydro az Év Gondoskodó munkahelye
A székesfehérvári Hydro Extrusion Hungary Kft. győzelmével ért véget az Év Gondoskodó Munkahelye 2025 díjért folytatott verseny. A Hydro Extrusion Hungary Kft. a nagyvállalat Plusz kategória befutója lett, és példát mutat arra, hogy lehet ipari környezetben is emberközpontú gondoskodási rendszert kialakítani.
2025.12.01.
„Modern Vállalkozások Programja" - digitális workshop a Gazdaság Házában
„Modern Vállalkozások Programja” címmel digitális workshopot rendeztek szerdán, Székesfehérváron, a Gazdaság Házában, ahol a Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara szervezésében a kis- és közepes vállalkozások képviselőit tájékoztatták az online tér nyújtotta innovatív lehetőségekről. A projekt fő célkitűzése a hazai vállalkozások versenyképességének növelése a digitális felzárkóztatás által.
2017.07.19. 13:09 |
„Magyarország lakosságszáma jelenleg 9, 830 millió fő, amelyből rendszeresen használja a világhálót 7, 667 millió fő, tehát az internet-penetráció nagyon jó hazánkban, mégis, például az elektronikus fizetések aránya európai viszonylatban az egyik legalacsonyabb, a kis- és közepes vállalkozásoknak pedig mindössze 64%-a rendelkezik saját honlappal.” – kezdte előadását Balog Gábor, a Google Magyarország regionális oktatásszervezője.

„Folyamatos tesztelés, mérés és javítás – ez a hármas alapszabály.” – folytatta Balogh Gábor, aki elmondta: „a közösségi média ereje vitathatatlan. Gyors, jól célzott és olcsó. Hazánkban közel 6 millió fő felhasználója valamelyik közösségi oldalnak. Ez a számarány, valamint a magyarok internetes hírfogyasztása európai uniós összehasonlításban is jó, ám az online bankolásban és vásárlásban is, sokkal rosszabb helyen állunk.” – emelte ki, majd hozzátette: „ez arra utal, hogy a magyarországi vállalkozások nem használják ki teljes mértékben a digitális eszközök előnyeit, ezért a jövőben a 2016 tavaszán indult Modern Vállalkozások Programja - amely eddig mintegy 9000 vállalkozásnak nyújtott segítséget - a Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamarával együttműködve személyes szaktanácsadással is áll a helyi KKV-k rendelkezésére.”

„Folyamatos tesztelés, mérés és javítás – ez a hármas alapszabály.” – folytatta Balogh Gábor, aki elmondta: „a közösségi média ereje vitathatatlan. Gyors, jól célzott és olcsó. Hazánkban közel 6 millió fő felhasználója valamelyik közösségi oldalnak. Ez a számarány, valamint a magyarok internetes hírfogyasztása európai uniós összehasonlításban is jó, ám az online bankolásban és vásárlásban is, sokkal rosszabb helyen állunk.” – emelte ki, majd hozzátette: „ez arra utal, hogy a magyarországi vállalkozások nem használják ki teljes mértékben a digitális eszközök előnyeit, ezért a jövőben a 2016 tavaszán indult Modern Vállalkozások Programja - amely eddig mintegy 9000 vállalkozásnak nyújtott segítséget - a Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamarával együttműködve személyes szaktanácsadással is áll a helyi KKV-k rendelkezésére.”
