Megújult a SZÉPHŐ internetes ügyfélszolgálata

A Széphő új felülete könnyen átlátható, az ügyek egyszerűen intézhetők a használatával. Lehetőség van többek között az adásvétel, a bérlőváltozás, a díjfizető-változás, az elektronikusszámla-igénylés, az igazolások és a számlamásolatok kérése, a mérőórák bejelentése vagy a hibabejelentés témakörében ügyet intézni.
2021.03.10. 14:10 |
Megújult a SZÉPHŐ internetes ügyfélszolgálata

Szauter Ákos, a cég vezérigazgatója elmondta, hogy "már korábban elkezdtünk abban gondolkodni, hogy egy új ügyfélszolgálati rendszerrel induljunk, melynek segítségével a kedves ügyfelek akár otthonról, a karosszékből is tudják az ügyeket intézni, egyáltalán ne kelljen bejönniük. Ősszel a közös képviselőknek ezt a felületet megnyitottuk, február 15-től pedig már minden ügyfelünk számára elérhető a rendszer!”

A felület alkalmas üzenetváltásra is, rajta keresztül benyújtható hiánypótlás, a kialakított banki fizetési csatorna pedig az OTP SimplePay által kínál lehetőséget a számlák rendezésére. A belépéshez egy rövid regisztráció szükséges, ami után elérhetővé válik a személyre szabott felhasználói profil. Regisztrálni az a felhasználó tud, akit a SZÉPHŐ Zrt. ügyfélszolgálata már egy előző ügyintézés kapcsán azonosított. Sikertelen regisztráció esetén, a szükséges adategyeztetés megtehető telefonos úton a 22/541-300-as telefonszámon. 

Az örökléssel vagy a részletfizetéssel kapcsolatos ügyek - amint a járványhelyzet engedi - továbbra is csak személyesen intézhetők.