-
Megérkeztek Fehérvár Angyalai!
Idén is megrendezte Székesfehérvár Önkormányzata a Fehérvár Angyalai adományozó programot. Ezúttal székesfehérvári intézményekben tanuló, sajátos nevelési igényű gyerekeket ajándékoztak meg, hogy örömet szerezzenek advent és karácsony alkalmából. Városunk nevében dr. Cser-Palkovics András polgármester köszöntötte a vendégeket a Hiemer-ház Báltermében.
2025.12.15. -
Nyílt nap az alapszakokról
Az Óbudai Egyetem Alba Regia Karának képzéseit ismerhették meg az érdeklődők a kar pénteki nyílt napján. Elhangzott, az egyetem és így a fehérvári kar immár második éve a legfelső szegmensben szerepel a nemzetközi egyetemi rangsorban.
2025.12.12. -
Széchenyi Díj a Közügyekért
Immáron kilencedik alkalommal adták át Székesfehérváron a Széchenyi Díj a Közügyekért elismerést. Idén is több, mint 20 kitüntetést adtak át, a kitüntettetek között szerepel Kapu Tibor és Kovács István Kokó is.
2025.12.15. -
Eredményes évet zárt a Videoton
A kihívások ellenére is jól teljesített a Videoton 2025-ben. A vállalat idén is 300 milliárd forintos árbevételt ért el, csakúgy mint tavaly.
2025.12.15.
Megszűnhet a vasúti személyforgalom Székesfehérvár és Sárbogárd között?
Leállhat a személyforgalom például a Székesfehérvár-Sárbogárd, a Győr-Veszprém és a Miskolc-Mezőcsát vonalon. A MÁV ugyanis kilátásba helyezte, hogy csak annyi járatot indít, amennyit az állam finanszíroz. A gazdaságtalanul működő vonalak működtetésére a vasúttársaságnak nincs pénze, az állami támogatás pedig kevés. A MÁV jövő évi menetrendje december 15-én lép életbe. Hogy ebben mennyi járat szerepel majd, azt majd az állam és a vasúttársaság közötti szerződés dönti el.
Leállhat a személyforgalom például a Székesfehérvár-Sárbogárd, a Győr-Veszprém és a Miskolc-Mezőcsát vonalon. A MÁV ugyanis kilátásba helyezte, hogy csak annyi járatot indít, amennyit az állam finanszíroz. A gazdaságtalanul működő vonalak működtetésére a vasúttársaságnak nincs pénze, az állami támogatás pedig kevés. A MÁV jövő évi menetrendje december 15-én lép életbe. Hogy ebben mennyi járat szerepel majd, azt majd az állam és a vasúttársaság közötti szerződés dönti el.
A MÁV illetékesei azt cáfolták, hogy teljes vonalak szűnnének meg. Hozzátették ugyanakkor azt is, hogy elképzelhető, hogy egyes szakaszokat majd az önkormányzatok közreműködésével alakuló regionális vasúttársaságok fognak üzemeltetni. Ebben az esetben az érintett települések kapnák meg az állami támogatásokat, ám a vasút fenntartását és fejlesztését is nekik kéne fizetni.