-
Sikeres évet zár a Videoton
A kihívások ellenére is jól teljesített a Videoton 2025-ben. A vállalat idén is 300 milliárd forintos árbevételt ért el, csakúgy mint tavaly. Széles Gábor úgy fogalmazott: több éve tart a gazdasági válság Európában, főként az autóiparban, ennek ellenére a Videoton "fantasztikus teljesítményt produkált" 2025-ben.
2025.12.15. -
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02.
Megháromszorozta adózás előtti eredményét a Cerbona
Enyhén csökkenő árbevétel mellett növekvő nyereséggel zárta a tavalyi évet a székesfehérvári székhelyű Cerbona Élelmiszeripari Zrt. A 2008-as 11,13 milliárd forintról tavaly 10,26 milliárd forintra csökkent a vállalat forgalma. A cég adózás előtti eredménye viszont a 2008-as 33,7 millióról közel 102 millió forintra ugrott 2009-ben. A Cerbona Zrt. a tavalyi kedvező eredményt elsősorban azzal indokolta, hogy árbevételének termékcsoportonkénti összetétele átalakult.
2010.03.10. 08:19 |
Enyhén csökkenő árbevétel mellett növekvő nyereséggel zárta a tavalyi évet a székesfehérvári székhelyű Cerbona Élelmiszeripari Zrt. A 2008-as 11,13 milliárd forintról tavaly 10,26 milliárd forintra csökkent a vállalat forgalma. A cég adózás előtti eredménye viszont a 2008-as 33,7 millióról közel 102 millió forintra ugrott 2009-ben. A Cerbona Zrt. a tavalyi kedvező eredményt elsősorban azzal indokolta, hogy árbevételének termékcsoportonkénti összetétele átalakult.

Jelentősen, 6 százalékponttal nőtt a magasabb hozzáadott értéket képviselő tészták és extrudátumok részaránya 2007 óta. Ezzel szemben a korábban a bevételek legnagyobb részét képviselő őrlemények a 2007-es 57 százalékról, 2009-re már 45 százalékra csökkentek a profilon belül. A kedvező eredményekben szerepet játszott a költségek racionalizálása, a cég általános költségeit 2008-hoz képest 259 millió forinttal, míg 2007-hez képest 386 millió forinttal faragta le. A Cerbona Élelmiszeripari Zrt. létszáma csökkent, míg 2008-ban átlagosan 414 főt foglalkoztatott, addig tavaly 380 főt. A dolgozói létszám 2009 decemberében tovább olvadt 300 főre, mivel a cég három tevékenységet önálló gazdálkodásba szervezett ki. A pénzügyi műveletek eredménye 2009-ben 405 millió forint volt míg 2008-ban 524 millió forintot tett ki, az eredmény főként a devizában fennálló hitelállomány kedvezőbb kamatainak köszönhetően javult 2008-hoz képest. A müzli és müzliszelet kategóriákban Magyarországon piacvezető Cerbona Zrt. az AC Nielsen piackutató cég szerint tavaly stabilan őrizte pozícióját, a piacon mindössze egy százalékponttal csökkent a részesedése 2008-hoz képest.