-
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02. -
30 éves a Mondelēz székesfehérvári gyára
Idén ünnepli harmincadik évfordulóját a Mondelēz székesfehérvári gyára. Az üzemben három évtizede készítenek olyan Magyarország- és Európa-szerte kedvelt csokoládékat és kekszeket, mint a Milka, a Pilóta keksz, a TUC, a Vaníliás Karika és az OREO.
2025.12.02.
Megalapozott panaszok a biztosítók ellen
Az év első három hónapjában nem csak, hogy több mintegy ezer panasz érkezett a pénzügyi területen dolgozó cégek ellen, de ezek jó része megalapozott is volt. A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletéhez (PSZÁF) 1040 fogyasztói panasz érkezett az első negyedévben, ebből mintegy 322 esetben lezárult a vizsgálat, amely a panaszok több mint ötödét tartotta jogosnak. A legproblematikusabbnak ítélt szolgáltatások a számlavezetés, a bankkártya és az elektronikus bankolás volt, amelyek ráadásul túlnyomórészt jogosnak bizonyultak.
Az év első három hónapjában nem csak, hogy több mintegy ezer panasz érkezett a pénzügyi területen dolgozó cégek ellen, de ezek jó része megalapozott is volt. A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletéhez (PSZÁF) 1040 fogyasztói panasz érkezett az első negyedévben, ebből mintegy 322 esetben lezárult a vizsgálat, amely a panaszok több mint ötödét tartotta jogosnak. A legproblematikusabbnak ítélt szolgáltatások a számlavezetés, a bankkártya és az elektronikus bankolás volt, amelyek ráadásul túlnyomórészt jogosnak bizonyultak.
Az arány eddig a biztosítási területen a legrosszabb itt a lezárt ügyek 45 százaléka volt megalapozott, igaz, ez mindössze 31 darabot jelentett. A beérkezett beadványok egyébként ezúttal közel fele-fele arányban oszlottak meg pénz- és tőkepiaci – elsősorban a banki - illetve a biztosítási és pénztári szektor között.
A PSZÁF a panaszok számának növekedését a pénzügyi szolgáltatások bővülésére, a fogyasztói érzékenység növekedésére, valamint a felügyelet ismertségének szélesedésére vezeti vissza. A legproblematikusabbnak ítélt szolgáltatások a számlavezetés, a bankkártya és az elektronikus bankolás volt, amelyek ráadásul túlnyomórészt jogosnak bizonyultak.