-
Sikeres évet zár a Videoton
A kihívások ellenére is jól teljesített a Videoton 2025-ben. A vállalat idén is 300 milliárd forintos árbevételt ért el, csakúgy mint tavaly. Széles Gábor úgy fogalmazott: több éve tart a gazdasági válság Európában, főként az autóiparban, ennek ellenére a Videoton "fantasztikus teljesítményt produkált" 2025-ben.
2025.12.15. -
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02.
Magyar Brands díjat nyert a székesfehérvári Laurel
Magyar Brands díjat nyert üzleti kategóriában a székesfehérvári Laurel Cégcsoport. A több mint 20 éves, hazai tulajdonban lévő cégcsoport fő tevékenysége a kereskedelmi informatikai rendszerek fejlesztése és kiépítése, amelyben évek óta piacvezetők Magyarországon. A Laurel élenjár a bolti informatikában megjelenő szinte minden újdonság, friss technológia hazai meghonosításában, elterjesztésében. A cégcsoport az elmúlt félévben rekorderedményt ért el, árbevétele 14 százalékos növekedéssel közel 2,4 milliárd forintra emelkedett.
2012.10.15. 11:42 |
Magyar Brands díjat nyert üzleti kategóriában a székesfehérvári Laurel Cégcsoport. A több mint 20 éves, hazai tulajdonban lévő cégcsoport fő tevékenysége a kereskedelmi informatikai rendszerek fejlesztése és kiépítése, amelyben évek óta piacvezetők Magyarországon. A Laurel élenjár a bolti informatikában megjelenő szinte minden újdonság, friss technológia hazai meghonosításában, elterjesztésében.
A Magyar Brands azokat a hazai márkákat díjazza, amelyek méltón képviselhetik az országot határainkon belül és azon túl. Ez a Laurelre különösen igaz most, a cég fejlesztései és bővülése révén Szlovákiában, Oroszországban, Ukrajnában és az Egyesült Államokban nyertek el megbízásokat - nyilatkozta a cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője.
Bessenyei István hozzátette, a nagyszámú megbízás és a számos innováció miatt új kollégákat, csapatokat kell bevonni, így folyamatosan keresik a megfelelő szakembereket a mai trendekhez szükséges fejlesztésekhez. A kezdetben 14 fővel induló, mára közel 200 embert foglalkoztató, hét tagvállalatból álló cégcsoport a külföldi terjeszkedés ellenére Magyarországon tartja kutatási és fejlesztési bázisát, itt van az a felhalmozott szaktudás, amelyből kiindulhatnak az üzleti informatikai projektek. A cégcsoport az elmúlt félévben rekorderedményt ért el, árbevétele 14 százalékos növekedéssel közel 2,4 milliárd forintra emelkedett.