-
Sikeres évet zár a Videoton
A kihívások ellenére is jól teljesített a Videoton 2025-ben. A vállalat idén is 300 milliárd forintos árbevételt ért el, csakúgy mint tavaly. Széles Gábor úgy fogalmazott: több éve tart a gazdasági válság Európában, főként az autóiparban, ennek ellenére a Videoton "fantasztikus teljesítményt produkált" 2025-ben.
2025.12.15. -
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02.
Közösségi vásárlás - fehérvári cég is megjelent a piacon
Az egyik legújabb szolgáltatói trend a közösségi vásárlásra való buzdítás. Hazánkban is több hasonló kezdeményezés indult el: Székesfehérváron egy lokálpatriótákból álló csoport is beállt a sorba. Õk felkutatják a városban működő kiskereskedelmi szolgáltatókat és kereskedőket. A www.feleannyi.hu oldalon meghirdetnek a cég egy termékére vagy szolgáltatására egy akciót, amelyben meghatározott számú vásárló esetén az eredeti árhoz képest 50 % engedmény illeti meg a vásárlót.
2011.05.23. 10:18 |
Az egyik legújabb szolgáltatói trend a közösségi vásárlásra való buzdítás. Magyarországon rengeteg hasonló internetes mozgalom állt, az Amerikában már jól bevált kereskedői magatartás mögé. Több, mint 20 országban léptek vállalkozások a vásárlói közösségek szervezésének útjára, óriási sikerrel. A kereskedői kimutatások dollármilliós bevételeket jegyeztek. A dolog lényege az, hogy a vásárló és a szolgáltató-kereskedő is jól jár.
Hazánkban is több hasonló kezdeményezés indult el, eddig többnyire Budapesti ajánlatokkal. Székesfehérváron egy lokálpatriótákból álló csoport is beállt a sorba. Õk felkutatják a városban működő kiskereskedelmi szolgáltatókat és kereskedőket. Az ajánlat lényege, hogy a www.feleannyi.hu oldalon meghirdetnek a cég egy termékére vagy szolgáltatására egy akciót, amelyben meghatározott számú vásárló esetén az eredeti árhoz képest minimum 50 % engedmény illeti meg a vásárlót. A vevőszámot, valamint az akció lejárati határidejét a hirdető cég határozza meg. A határidő néhány héttől több hónapig is rendelkezésre állhat.
A www.feleannyi.hu teamje, felvállalja, hogy megszerzi a szükséges vásárlót, ezért a weboldalukon kívül a jól ismert közösségi portálokon is megjeleníti az akciós ajánlatokat. Amennyiben a kedvezmény igénybevételéhez elegendő vásárló összejön, akkor banki átutalás formájában, a vásárlók kifizetik a termék/szolgáltatás ellenértékét, majd a regisztrációban megadott e-mail címen megkapják a kupont. A kupon kinyomtatása és a szolgáltatónál való bemutatása után vehető igénybe a kedvezmény. Ezzel a lehetőséggel lecsökkenek a szolgáltatók reklámra szánt költségei, mivel nincs előzetes költség.
Amennyiben mégsem jönne össze a meghatározott vásárló mennyiség, az akciót meghirdető szolgáltatónak semmilyen anyagi kötelezettsége nincs.
Több székesfehérvári vállalkozás vette már igénybe abszolút bizalommal ezt a lehetőséget, és elmondhatjuk, hogy valóban sikeres volt a www.feleannyi.hu oldalon való megjelenés. Többen is szerepelnek már a résztvevők között, akik sokadik alkalommal veszik igénybe ezt a fajta kereskedelmi magatartást.
Ez a konstrukció valóban mindenki igényének megfelel, mert a vásárló kevesebbet fizet, a felajánló cég pedig újabb klienseket tudhat magáénak. Hosszú távon még inkább érződik ennek a jótékony hatása, hiszen minél több ember ismeri meg ezeket a cégeket, annál nagyobb az esély a multik mellett a talpon maradásra.
