-
Nemzeti Gyásznap
November 4-én, a nemzeti gyásznapon, az 1956-os forradalom és szabadságharc elfojtásának, a szovjet csapatok egykori bevonulásának 69. évfordulóján országszerte megemlékeznek a forradalom áldozatairól. Kedden 18 órakor misével, majd utána 19 órakor mécsesgyújtással emlékeznek Fehérváron az Országalmánál, az 56-os forradalom és szabadságharc mártírjaira.
2025.11.04. -
A gyrosokat ellenőrzik
Az élelmiszer-higiéniai és élelmiszer-biztonsági előírások betartása, a nyomonkövethetőség biztosítása és a megfelelő konyhatechnológia alkalmazása érdekében a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) országos ellenőrzést rendelt el a gyrost árusító éttermekben és büfékben - közölte a hatóság hétfőn az MTI-vel.
2025.11.03. -
Óraátállítás vasárnap hajnalban
2025-ben a téli időszámítás október 26-ára virradó éjjel kezdődik. Ez azt jelenti, hogy vasárnap hajnali 3 órakor egy órával vissza kell állítani az órákat 2 órára, így ezen az éjszakán egy órával többet alhatunk.
2025.10.24. -
Éjszakai forgalomkorlátozás lesz szombaton és vasárnap az M7-esen
Éjszakai forgalomkorlátozás mellett folytatódik hétvégén az új velencei gyalogos híd építése. 2025. október 18-án, szombaton 22 órától lezárják az M7-es autópálya Balaton felé vezető oldalát a 44-es és a 46-os km-ek között, várhatóan vasárnap 12 óráig.
2025.10.17.
Kommunikációs kampányra írt ki pályázatot az NFH
Az Európai Unió strukturális alapjainak magyarországi eredményeit bemutató kommunikációs kampányra négy pályázatot írt ki a Nemzeti Fejlesztési Hivatal (NFH), összesen 1,43 milliárd forint értékben - derül ki a Közbeszerzési Értesítőből. A kiírás szerint a tenderre olyan pályázó jelentkezhet, aki 2003-ból és 2004-ből származó, hasonló tevékenységéből származó évi nettó árbevétele elérte a 220 millió forintot, valamint rendelkezik az elmúlt három évben évente két, egyenként legalább 40 millió forint értékű kreatív referenciával.
2005.08.07. 20:22 |
Az Európai Unió strukturális alapjainak magyarországi eredményeit bemutató kommunikációs kampányra négy pályázatot írt ki a Nemzeti Fejlesztési Hivatal (NFH), összesen 1,43 milliárd forint értékben - derül ki a Közbeszerzési Értesítőből.
A strukturális alapok magyarországi eredményeinek népszerűsítésére, reklámozására, PR-feladatok szervezésére és műsorok elkészítésére írt ki pályázatot az NFH, a rendelkezésre álló keretösszegeket 2006. december 31-ig illetve a keretösszeg erejéig lehet felhasználni.
A reklám- és kreatív feladatokra, tervezési tevékenységre, reklám- és filmanyagok gyártására valamint poszter és plakátnyomtatásra 112 millió forint áll rendelkezésre. A strukturális alapokon belül a pályázati összeg legnagyobb részét, 43,2 millió forintot, a humánerőforrás-fejlesztési program (HEFOP) eredményeinek bemutatására lehet felhasználni, 28,8 millió forint a gazdasági versenyképesség operatív programra (GVOP), 20 millió forint regionális operatív programra (ROP) áll rendelkezésre. A környezetvédelmi és infrastrukturális program eredményeinek népszerűsítésére 15,2 millió forintot, az agrár és vidékfejlesztési operatív programra (AVOP) 4,8 millió forintot fordítanak.
Előírások a pályázóknak
A kiírás szerint a tenderre olyan pályázó jelentkezhet, aki 2003-ból és 2004-ből származó, hasonló tevékenységéből származó évi nettó árbevétele elérte a 220 millió forintot, valamint rendelkezik az elmúlt három évben évente két, egyenként legalább 40 millió forint értékű kreatív referenciával. A kommunikációs kampány részeként 760 millió forint értékben írt ki tendert az NFH a strukturális eredmények magyarországi eredményeinek bemutatására.
A nyomtatott és internetes médiában történő hirdetési felületekre, televíziós és rádiós reklámidőre, köztéri óriásplakátokra, citylight-okra és mozgó hirdetésekre vonatkozik majd a vállalkozási keretszerződés.
A keretösszeg több mint felét, 424 millió forintot ebben az esetben is a humánerőforrás-fejlesztési program eredményeinek ismertetésére költenek. Az ajánlattevőknek 2002-ben, 2003-ban és 2004-ben évente legalább három, egyenként legalább nettó 400 millió forintos médiakampány-referenciával kell rendelkezniük.
A kommunikációs kampányhoz kapcsolódó rendezvények és PR-feladatok szervezésére kiírt NFH-pályázatra 320 millió forint áll rendelkezésre azon ajánlattevők számára, akik az elmúlt két évben azonos tevékenységből legalább nettó 300 millió árbevételt értek el. Ebben az esetben a legnagyobb összeg, 102,4 millió forint a regionális operatív programhoz kapcsolódó rendezvényekhez áll rendelkezésre. Az eredmények megismertetésére készülő cikkek, riportok, interjúk és műsorok elkészítésére 240 millió forintra írt ki tendert az NFH az elmúlt két évben 300 millió forintos árbevétellel rendelkező vállalatok számára.
A strukturális alapok magyarországi eredményeinek népszerűsítésére, reklámozására, PR-feladatok szervezésére és műsorok elkészítésére írt ki pályázatot az NFH, a rendelkezésre álló keretösszegeket 2006. december 31-ig illetve a keretösszeg erejéig lehet felhasználni.
A reklám- és kreatív feladatokra, tervezési tevékenységre, reklám- és filmanyagok gyártására valamint poszter és plakátnyomtatásra 112 millió forint áll rendelkezésre. A strukturális alapokon belül a pályázati összeg legnagyobb részét, 43,2 millió forintot, a humánerőforrás-fejlesztési program (HEFOP) eredményeinek bemutatására lehet felhasználni, 28,8 millió forint a gazdasági versenyképesség operatív programra (GVOP), 20 millió forint regionális operatív programra (ROP) áll rendelkezésre. A környezetvédelmi és infrastrukturális program eredményeinek népszerűsítésére 15,2 millió forintot, az agrár és vidékfejlesztési operatív programra (AVOP) 4,8 millió forintot fordítanak.
Előírások a pályázóknak
A kiírás szerint a tenderre olyan pályázó jelentkezhet, aki 2003-ból és 2004-ből származó, hasonló tevékenységéből származó évi nettó árbevétele elérte a 220 millió forintot, valamint rendelkezik az elmúlt három évben évente két, egyenként legalább 40 millió forint értékű kreatív referenciával. A kommunikációs kampány részeként 760 millió forint értékben írt ki tendert az NFH a strukturális eredmények magyarországi eredményeinek bemutatására.
A nyomtatott és internetes médiában történő hirdetési felületekre, televíziós és rádiós reklámidőre, köztéri óriásplakátokra, citylight-okra és mozgó hirdetésekre vonatkozik majd a vállalkozási keretszerződés.
A keretösszeg több mint felét, 424 millió forintot ebben az esetben is a humánerőforrás-fejlesztési program eredményeinek ismertetésére költenek. Az ajánlattevőknek 2002-ben, 2003-ban és 2004-ben évente legalább három, egyenként legalább nettó 400 millió forintos médiakampány-referenciával kell rendelkezniük.
A kommunikációs kampányhoz kapcsolódó rendezvények és PR-feladatok szervezésére kiírt NFH-pályázatra 320 millió forint áll rendelkezésre azon ajánlattevők számára, akik az elmúlt két évben azonos tevékenységből legalább nettó 300 millió árbevételt értek el. Ebben az esetben a legnagyobb összeg, 102,4 millió forint a regionális operatív programhoz kapcsolódó rendezvényekhez áll rendelkezésre. Az eredmények megismertetésére készülő cikkek, riportok, interjúk és műsorok elkészítésére 240 millió forintra írt ki tendert az NFH az elmúlt két évben 300 millió forintos árbevétellel rendelkező vállalatok számára.
