Kiváló boltokat és vendéglátó-ipari egységeket jutalmaztak

A „Fogyasztók Kiváló Boltja” és a „Fogyasztók Kiváló Vendéglátóipari Egysége” címek ünnepélyes átadására került sor ma a Kodolányi János Főiskolán, ahol összesen 26 üzlet és vendéglátóhely részesült elismerésben. A rendezvény megnyitóján Székesfehérvár polgármestere kiemelte, nagyon fontos feladatot vállalnak a fogyasztóvédő civil szervezetek azzal, hogy megpróbálják felhívni a vásárlók figyelmét a különböző visszásságokra. Dr. Horváth Sándor, a Szociális és Munkaügyi Minisztérium főosztályvezetője a kormány fogyasztóvédelmi stratégiájának legfontosabb elemeit ismertette a rendezvényen.
2007.11.30. 14:56 |
A „Fogyasztók Kiváló Boltja” és a „Fogyasztók Kiváló Vendéglátóipari Egysége” címek ünnepélyes átadására került sor ma a Kodolányi János Főiskolán, ahol összesen 26 üzlet és vendéglátóhely részesült elismerésben. A rendezvény megnyitóján Székesfehérvár polgármestere kiemelte, nagyon fontos feladatot vállalnak a fogyasztóvédő civil szervezetek azzal, hogy megpróbálják felhívni a vásárlók figyelmét a különböző visszásságokra. Dr. Horváth Sándor, a Szociális és Munkaügyi Minisztérium főosztályvezetője a kormány fogyasztóvédelmi stratégiájának legfontosabb elemeit ismertette a rendezvényen.

A rendezvény megnyitóján Warvasovszky Tihamér polgármester elmondta, Székesfehérvár önkormányzata hosszú évek szoros együttműködésben dolgozik a fogyasztóvédelemért dolgozó fehérvári civilekkel, akik számos EU-s pályázaton nyertek és több kiadvánnyal is segítették a vásárlók tájékozódását.

Székesfehérvár polgármestere kiemelte: ezekkel az információkkal el kell jutni az iskolákba is, hiszen a nemzeti alaptanterv egyértelműen megfogalmazza, hogy már gyerekeknek is tanulnia kell a fogyasztóvédelmet. A polgármester köszönetet mondott azoknak a boltoknak, vendéglátó egységeknek, akik elhozták portékáikat és jelentős árkedvezményt adva segítettek azoknak az embereknek, akiknek kevesebb van a pénztárcájukban.

A rendezvényen Dr. Horváth Sándor, az SZMM főosztályvezetője ismertette a kormány fogyasztóvédelmi stratégiájának legfontosabb elemeit. A főosztályvezető kiemelte: fontos, hogy a fogyasztóvédelem közüggyé váljék és partnerekként egymásra találjanak mindazok, akik e területen nemcsak elkötelezettek, hanem szakmai és társadalmi értelemben is együtt tudnak működni.