-
Újabb Daniella telephely
Második telephelyét nyitotta meg Székesfehérváron a több mint 30 éves szakmai tapasztalattal rendelkező Daniella Villamosság. A piacvezető, debreceni székhelyű családi vállalkozás új egységében az ipari partnerek körében felmerülő villamossági igények teljeskörű kiszolgálására törekszik.
2024.04.24. -
Lányok napja 2024
Idén székesfehérvári helyszínként a Hydro és az Óbudai Egyetem csatlakozott a Lányok Napja országos programsorozathoz. A tudomány, technológia, mérnöki és matematika területekhez közelálló szakmákat népszerűsítő pályaorientációs nap eseményeire a diáklányokat várják április 25-én, csütörtökön.
2024.04.23. -
Nitrogénüzem a Harmannál
Nagyértékű beruházás keretében épített nitrogénüzemet a Messer Hungarogáz az elektronikai gyártással foglalkozó Harman Becker Gépkocsirendszer Gyártó Kft. székesfehérvári gyárának területén. A cél az autóipari elektronikai gyártó nitrogénigényének közvetlen, helyszíni kiszolgálása egy új, energiahatékonyságot növelő technológiai megoldással.
2024.04.18. -
Alba Regia Állásbörze
Harmadik alkalommal rendezték meg az Alba Regia Állásbörzét a Sóstói Stadionban pénteken. Többek között iparvállalatok, kereskedelmi szolgáltatók és közlekedési társaságok jelentek meg a seregszemlén, de voltak munkaerő-közvetítők is. A kiállítás iránt már a nyitáskor nagy volt az érdeklődés.
2024.04.12.
Keresik a legtudatosabb vásárlókat az Alba Plazában is
Az Indotek Group az Alba Plazában is elindítja edukációs célú kampányát, amelynek keretében arra kívánja felhívni a látogatók figyelmét, hogy mind a saját, mind környezetük egészségét tartsák szem előtt a vásárlás során.
A kampány első hetében, május 29. és június 6. között a vásárlók körében az többezer egészségügyi maszkot osztanak szét.
A kezdeményezés másik alappillére a kampány teljes időszaka alatt – május 29. és június 14. között – zajló nyereményjáték: a vásárlók az egyes plázákhoz tartozó Facebook oldalakon megoszthatják társaikkal azokat az általuk hatékonyan alkalmazott, tudatos és racionális lépéseket, amelyeket betartva a vásárlás minden szempontból felelős formát ölthet, különösen a mostani időszakban. A játék időszakát követően a bevásárlóközpontok kiválasztják a leghasznosabb ötleteket, útmutatásokat, azok ötletgazdái pedig, mint a legtudatosabb vásárlók, értékes nyereményeket vihetnek haza.
„Az ingatlanpiac szereplőinek, valamint a vásárlóknak közös feladata, hogy a koronavírus-járvány miatt bevezetett intézkedések enyhítése nyomán megtalálják azokat a hosszú távon alkalmazható óvintézkedéseket, illetve kialakítsák azokat a vásárlási szokásokat, amelyek mentén a jövőben biztonságos módon látogathatók a bevásárlóközpontok. Egyes korlátozások még hosszabb ideig a mindennapjaink részét képezhetik, így meg kell tanulnunk ezekkel felelősségteljesen együtt élni” - mondta el Pintyőke Marcell, az Indotek Group marketing vezetője.
A koronavírus járvány magyarországi megjelenését követően a kereskedelmi ingatlanok, így a bevásárlóközpontok forgalmát tekintve is erőteljes visszaesés volt érzékelhető. A kritikus időszak az olyan, korábban is elterjedt, de kevésbé fókuszban lévő trendek előtérbe kerülésével járt, mint az e-kereskedelem, ugyanakkor a piac szereplőinek egyöntetű véleménye szerint az offline, személyes jelenléttel zajló vásárlás szerepe továbbra is megkérdőjelezhetetlen.
„Egyértelműen kijelenthető, hogy a koronavírus terjedése, illetve az annak lassítása érdekében bevezetett korlátozások egyik leglátványosabb velejárója a bevásárlóközpontok kiürülése volt, ugyanakkor meglátásunk szerint a plázák jellemző vásárlói rétege már várja, hogy ismét a hagyományos módon járhassa az üzleteket. Az ország vezető plázatulajdonosaként, kötelességünknek érezzük, hogy a vásárlóinkat edukáljuk és támogassuk annak érdekében, hogy biztonságos módon történjen meg a bevásárlóközpontokba történő visszaszokás” – tette hozzá a marketing vezető.