-
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02. -
30 éves a Mondelēz székesfehérvári gyára
Idén ünnepli harmincadik évfordulóját a Mondelēz székesfehérvári gyára. Az üzemben három évtizede készítenek olyan Magyarország- és Európa-szerte kedvelt csokoládékat és kekszeket, mint a Milka, a Pilóta keksz, a TUC, a Vaníliás Karika és az OREO.
2025.12.02. -
A Hydro az Év Gondoskodó munkahelye
A székesfehérvári Hydro Extrusion Hungary Kft. győzelmével ért véget az Év Gondoskodó Munkahelye 2025 díjért folytatott verseny. A Hydro Extrusion Hungary Kft. a nagyvállalat Plusz kategória befutója lett, és példát mutat arra, hogy lehet ipari környezetben is emberközpontú gondoskodási rendszert kialakítani.
2025.12.01.
Keresik a legtudatosabb vásárlókat az Alba Plazában is
Az Indotek Group az Alba Plazában is elindítja edukációs célú kampányát, amelynek keretében arra kívánja felhívni a látogatók figyelmét, hogy mind a saját, mind környezetük egészségét tartsák szem előtt a vásárlás során.
A kampány első hetében, május 29. és június 6. között a vásárlók körében az többezer egészségügyi maszkot osztanak szét.
A kezdeményezés másik alappillére a kampány teljes időszaka alatt – május 29. és június 14. között – zajló nyereményjáték: a vásárlók az egyes plázákhoz tartozó Facebook oldalakon megoszthatják társaikkal azokat az általuk hatékonyan alkalmazott, tudatos és racionális lépéseket, amelyeket betartva a vásárlás minden szempontból felelős formát ölthet, különösen a mostani időszakban. A játék időszakát követően a bevásárlóközpontok kiválasztják a leghasznosabb ötleteket, útmutatásokat, azok ötletgazdái pedig, mint a legtudatosabb vásárlók, értékes nyereményeket vihetnek haza.
„Az ingatlanpiac szereplőinek, valamint a vásárlóknak közös feladata, hogy a koronavírus-járvány miatt bevezetett intézkedések enyhítése nyomán megtalálják azokat a hosszú távon alkalmazható óvintézkedéseket, illetve kialakítsák azokat a vásárlási szokásokat, amelyek mentén a jövőben biztonságos módon látogathatók a bevásárlóközpontok. Egyes korlátozások még hosszabb ideig a mindennapjaink részét képezhetik, így meg kell tanulnunk ezekkel felelősségteljesen együtt élni” - mondta el Pintyőke Marcell, az Indotek Group marketing vezetője.
A koronavírus járvány magyarországi megjelenését követően a kereskedelmi ingatlanok, így a bevásárlóközpontok forgalmát tekintve is erőteljes visszaesés volt érzékelhető. A kritikus időszak az olyan, korábban is elterjedt, de kevésbé fókuszban lévő trendek előtérbe kerülésével járt, mint az e-kereskedelem, ugyanakkor a piac szereplőinek egyöntetű véleménye szerint az offline, személyes jelenléttel zajló vásárlás szerepe továbbra is megkérdőjelezhetetlen.
„Egyértelműen kijelenthető, hogy a koronavírus terjedése, illetve az annak lassítása érdekében bevezetett korlátozások egyik leglátványosabb velejárója a bevásárlóközpontok kiürülése volt, ugyanakkor meglátásunk szerint a plázák jellemző vásárlói rétege már várja, hogy ismét a hagyományos módon járhassa az üzleteket. Az ország vezető plázatulajdonosaként, kötelességünknek érezzük, hogy a vásárlóinkat edukáljuk és támogassuk annak érdekében, hogy biztonságos módon történjen meg a bevásárlóközpontokba történő visszaszokás” – tette hozzá a marketing vezető.
