-
Sikeres évet zár a Videoton
A kihívások ellenére is jól teljesített a Videoton 2025-ben. A vállalat idén is 300 milliárd forintos árbevételt ért el, csakúgy mint tavaly. Széles Gábor úgy fogalmazott: több éve tart a gazdasági válság Európában, főként az autóiparban, ennek ellenére a Videoton "fantasztikus teljesítményt produkált" 2025-ben.
2025.12.15. -
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02.
Jól halad a felújítás a Budapest-Székesfehérvár vasútvonalon
Jól halad a Budapest-Székesfehérvár vasútvonalon a pályafelújítás az Új Széchenyi Terv keretében - hangsúlyozta Loppert Dániel, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kommunikációs vezetője. A 85 százalékban az Európai Unió és 15 százalékban hazai forrásból zajló Budapest-Székesfehérvár vasútfelújítás 55 milliárd forintba kerül. a Budapest-Székesfehérvár közötti pályafelújítás pozitív hatása érződik a közlekedésen, már most kényelmesebb.
2012.08.24. 13:10 |
Jól halad a Budapest-Székesfehérvár vasútvonalon a pályafelújítás az Új Széchenyi Terv keretében - hangsúlyozta Loppert Dániel, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kommunikációs vezetője. A 85 százalékban az Európai Unió és 15 százalékban hazai forrásból zajló Budapest-Székesfehérvár vasútfelújítás 55 milliárd forintba kerül.
A vasútvonalon forgalmi változások lesznek a felújítások miatt. Székesfehérvár és Budapest között szeptember 5-től a jövő év június 15-ig Kelenföld-Érd alsó-Tárnok között kétvágányú pályát építenek, ezért ezen a szakaszon közlekedő valamennyi vonat módosított útvonalon, megállásokkal közlekedik, Érd felső érintésével. Loppert Dániel hangsúlyozta: a Tárnok-Székesfehérvár között a befejező munkálatok zajlanak, 95 százalékos a készültség. Szórád Róbert, a MÁV-START üzemeltetési vezérigazgató helyettese szerint a Budapest-Székesfehérvár közötti pályafelújítás pozitív hatása érződik a közlekedésen, már most kényelmesebb.