-
Sikeres évet zár a Videoton
A kihívások ellenére is jól teljesített a Videoton 2025-ben. A vállalat idén is 300 milliárd forintos árbevételt ért el, csakúgy mint tavaly. Széles Gábor úgy fogalmazott: több éve tart a gazdasági válság Európában, főként az autóiparban, ennek ellenére a Videoton "fantasztikus teljesítményt produkált" 2025-ben.
2025.12.15. -
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02.
Itt a Lidl nagy vetélytársa - húsz boltot nyit Magyarországon az Aldi-Hofer
Hofer néven nyitja meg magyarországi áruházait a német Aldi-Süd hálózat. Az Aldi első körben mintegy húsz áruház átadását tervezi, míg legnagyobb vetélytársa, a Lidl nagyjából tucatnyi diszkont egyidejű megnyitásával debütált Magyarországon. A Lidlhez hasonló üzletpolitikát folytató Aldi megjelenése komolyan felbolydíthatja a magyarországi kiskereskedelmi szektort. A csoport egyszerűen kialakított áruházaiban kevesebb mint ezerféle terméket kínál, ám azokat igen kedvező áron, s a szokásosnál alacsonyabb árréssel.
2006.11.23. 08:59 |
Hofer néven nyitja meg magyarországi áruházait a német Aldi-Süd hálózat. Európa egyik legnagyobb diszkontlánca itteni terjeszkedését osztrák érdekeltségein, a Helmut Hofer GmbH-n és a Brunner Handels GmbH-n keresztül menedzseli, s úgy tűnik, végül a cégtáblára is az Ausztriában használt elnevezés kerül fel. Az Aldi első körben mintegy húsz áruház átadását tervezi, míg legnagyobb vetélytársa, a Lidl nagyjából tucatnyi diszkont egyidejű megnyitásával debütált Magyarországon. A Lidlhez hasonló üzletpolitikát folytató Aldi megjelenése komolyan felbolydíthatja a magyarországi kiskereskedelmi szektort. A csoport egyszerűen kialakított áruházaiban kevesebb mint ezerféle terméket kínál, ám azokat igen kedvező áron, s a szokásosnál alacsonyabb árréssel. A választék jelentős része a lánc által gyártatott saját márkás termékekből áll.