Innovatív online felülettel újít a Marketing Summit Hungary

A digitális megoldások jelentősége soha nem látott módon értékelődött fel az elmúlt időszakban. A mögöttünk hagyott másfél év, a járvánnyal és a fogyasztói szokások változásával megköveteli azt a rugalmasságot, amit a technológia biztosít. Idén először a Magyar Marketing Szövetség és a Lounge Group egy online platformmal egészíti ki a marketingszakma legfontosabb eseménye, a Marketing Summit Hungary repertoárját. 
2021.08.25. 17:15 |

A Summit Play egy innovatív, online konferencia-streaming felületet kínál a kommunikációs szakmának, exkluzív tartalmakkal kiegészítve, amelyek a tudásmegosztást támogatják.

Közös fejlesztést hajtott végre a Magyar Marketing Szövetség és az egyik legnagyobb hazai kommunikációs ügynökség, a Lounge Group. A szintén együttműködésben megvalósított Marketing Diamond Awards verseny után idén közösen hozták létre és vezetik be a marketing- és üzleti döntéshozók csúcstalálkozója, a Marketing Summit Hungary online csatornáját, a Summit Play-t. Itt számos exkluzív szakmai tartalmat érhetnek majd el az érdeklődők, ezeket kizárólag a Summit Play felületén publikálják. A konferencia előadásai mellett kerekasztal-beszélgetések, előadói interjúk és exkluzív backstage pillanatok is megjelennek majd.

Az online platform életre hívásának alapja a felértékelődő rugalmasság. Az, hogy mára szinte semmilyen üzleti vagy marketingtevékenység nem nélkülözheti a digitális megoldásokat, a sokszínű alternatívák és részvételi lehetőségek felkínálását. A Marketing Summit rendezvény idén először ezért egészül ki online felülettel, az ide kerülő tartalmak koncepciójának megalkotását és azok gyártását a Lounge Group szakértői végzik. A Lounge Csoport 360 fokos kommunikációs praxisával az új, online csatorna létrehozásához szükséges tudást és megoldásokat biztosítja, legyen szó akár tartalomgyártásról, interjúkészítésről, forgatókönyvírásról, akár az online, audiovizuális tartalmak teljes körű menedzseléséről.

„A Marketing Summit Hungary, mint a marketing- és üzleti döntéshozók exkluzív csúcstalálkozója idén a koronavírus-járvány utáni időszak üzleti és szakmai lehetőségeit helyezi a fókuszba” – mondta Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke. „A marketing ma időszerűbb, mint valaha, az iparág gazdaságot motorizáló szerepe elvitathatatlan. A Summit Play tartalmai abban nyújtanak segítséget, hogy megértsük a marketing e szerepét, illetve, hogy minél több marketingorientált szervezet és megoldás szülessen a lehetőségek időszakában” – tette hozzá.

„A Magyar Marketing Szövetség és a Lounge Group szoros szakmai partnersége, a Marketing Diamond Awards sikere után nem volt kérdés, hogy örömmel állunk a rendezvény mellé. Az együttműködés, közös újítás annyiban is szívügyünk, hogy a Summit Play létrehozását olyan alapvető értékek hívták életére, amelyek ügynökségünk szervezeti kultúrájának is szerves építőkövei: a rugalmasság, a folyamatos fejlődés, illetve a nyitottság” – hangsúlyozta Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója.

Az idei Marketing Summitot egy új, különleges helyszínen rendezik meg szeptember 16-án, a budai Haris Parkban. A Summit Play platformon számos egyedi, extra tartalom válik elérhetővé az eseményt megelőzően és azt követően is.

Gazdaság

  1. Mindent a duális képzésről - megújult a szakképzés szereplői számára készült honlap

    Megújult a szakképzés szereplői számára készült honlap, amely hangsúlyosan foglalkozik a vállalkozói oldallal, de részletes tájékoztatást nyújt a tanulók számára is.  A duális képzés legfrissebb információiért keresse fel a megújult honlapot!

    2021.09.19.
  2. Duális Roadshow a Széchenyiben – képzésekkel, ipari szereplőkkel ismerkedtek a diákok

    Duális Roadshow-t rendeztek pénteken a Széchenyi István Műszaki Technikumban. A nagyszabású program az intézmény csaknem 900 diákjának nyújtott betekintést a duális oktatásba, az ipari partnercégek világába, kínálatába és a felsőoktatásba.

    2021.09.17.
  3. Szombaton rendezik meg az Építők Napját a Vörösmarty Szakközépiskolában

    Tavasz helyett ősszel, ám hagyományosan gazdag programkínálattal rendezik meg az idei Építők Napját Székesfehérváron. A szakmai és szórakoztató elemeket is tartogató esemény szombaton 10 órakor kezdődik a Vörösmarty Technikumban, ahova szeretettel várják az ARÉV Baráti Kör Egyesület tagjait, családjaikat és minden érdeklődőt!

    2021.09.13.
  4. A Doktor24 és az UNION közös cége felvásárolta a LIFE Egészségcentrumot

    A Doktor24 magánegészségügyi szolgáltató és az UNION Vienna Insurance Group Zrt. közös leányvállalata, az Első Magánegészségügyi Hálózat Zrt. vásárolta meg a székesfehérvári LIFE Egészségcentrumot. A LIFE Egészségcentrumban Székesfehérváron mintegy 50 orvos és további 30 szakdolgozó és adminisztrációs munkatárs dolgozik.

    2021.09.08.
  1. Székesfehérváron találkoztak az ország villanyszerelői

    Az Elektromosipari Magánvállalkozók Országos Szövetsége (EMOSZ) idén Székesfehérváron rendezte a XXV. Villanyszerelő konferenciáját. A MOL Arána Sóstó adott otthont a rendezvénynek, így szabadtéren, biztonságos körülmények között rendezhették meg konferenciájukat, ahova az ország minden részéről érkeztek villanyszerelő szakemberek és kiállítók.

    2021.09.07.
  2. Aston Martin, Ferrari és Alfa Romeo motorháztetők is készülnek Fehérváron

    Manufakturális jellegű karosszériagyártás Fehérváron. Sajtónyilvános gyárlátogatáson mutatta be tevékenyégét a prémium autómárkák számára karosszériaelemeket gyártó olasz CarboPress Kft. A Déli Ipari Parkban működő vállalat jelenleg 75 főt foglalkoztat, de a következő három évre jelentős bővülést terveznek.

    2021.09.06.
  3. Mindent egy helyről az iskolakezdéshez a BONMART HOME-ból

    Már mindenhol nyárbúcsúztató rendezvényekről olvasni és már a nap sugarai is máshogy érik arcunkat, mindez a közeledő tanévkezdést jelzik. A 2021.augusztus 2-án Székesfehérváron megnyitott BONMART HOME üzlet abban igyekszik segíteni a fehérvári és környéki lakosokat, hogy az iskolakezdéshez kapcsolódóan szinte mindent be tudjanak egy helyen szerezni.

    2021.08.27.
  4. Felavatta székesfehérvári gyárát a Continest Technologies Zrt.

    A száz százalékban magyar tulajdonú Continest Technologies Zrt. 2017 óta fejleszt és gyárt összecsukható konténereket. A 46 főt foglalkoztató vállalat csütörtökön avatta most megépült székesfehérvári gyárát, ahol a résztvevők meg is nézhették a katonai, egészségügyi és sport célokra is jól használható konténereket. A beruházás 680 millió forintból valósult meg, és 40 új munkahelyet teremtettek.

    2021.08.26.

Eseménynaptár

2021. Szeptember
h
K
Sze
Cs
P
Szo
V
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26

Fehérvár Magazin

Webkamera


360 Fehérvár