-
Karácsonyi misszió Kárpátalján
A "Kárpátaljai Misszió - A Magyarság Angyalai" akcióhoz a Csillagösvény Utazási Iroda egymillió forintos felajánlása az adományozóknak köszönhetően több mint megháromszorozódott és 3.162.000 forintot rászorultsági alapon osztottak el a 3-11 éves gyermeket nevelő kárpátaljai családok között, figyelembe véve az árva, vagy beteg gyermekeket is.
2025.12.18. -
A gyógyítás közös ügy
A héten véget ér a Fehérvár Televízió és a Szent György Kórház közös kampánya, mely az intézmény alapítványára, valamint a gyógyító közösségre irányítja a figyelmet. Az adventi műsorfolyam negyedik, befejező részében a szervezet támogatói mesélnek arról, miért álltak a kezdeményezés mellé, bízva abban, hogy az adakozásban másoknak is példát mutatnak.
2025.12.18. -
Vadhúst kapott a kríziskezelő
15 kiló vaddisznó raguval kedveskedett a VADEX a Székesfehérvári Kríziskezelő Központ ellátottjai számára. A húsból elkészített ételből több mint hatvan fő lakhat jól a szombati nap folyamán.
2025.12.19. -
Bemutatták a fehérvári Bamakósok autóját
2026-ban is lesz székesfehérvári induló a Budapest–Bamako Rallyn. A HunGarian Caravan egyedi autóját pénteken mutatták be a Városház téren, amelyhez a kecskeméti csapat járműve is csatlakozott.
2025.12.19.
I Love jó - több száz napos csibét osztanak szét a Fejér megyei gazdáknak
Több száz kendermagos kiscsibét osztanak szét júliusban a megyében élő gazdák közt, az I Love jó kezdeményezés keretein belül. A kampány pozitív üzenetével a tudatos vásárlást és a fenntartható fogyasztást népszerűsítette a Fejér megyében, ahol a tapasztalatok szerint sikerült megszólítani a fiatalokat, hiszen a Nap-Hold Egyesület kampánya közel háromszázezer rajongóra tett szert a térségben.
A cikkben Videó található!
2012.07.04. 13:22 |
Több száz kendermagos kiscsibét osztanak szét júliusban a megyében élő gazdák közt, az I Love jó kezdeményezés keretein belül. A kampány pozitív üzenetével a tudatos vásárlást és a fenntartható fogyasztást népszerűsítette a Fejér megyében, ahol a tapasztalatok szerint sikerült megszólítani a fiatalokat, hiszen a Nap-Hold Egyesület kampánya közel háromszázezer rajongóra tett szert a térségben.

Mintegy 24 millió forintot nyert a Nap-Hold egyesületa tudatos vásárlást és a fenntartható fogyasztást népszerűsítő I love jó kampányára. Ennek keretében Fejér megyében figyelemfelkeltő óriásplakátokkal, rádiós interjúkkal, tévé és rádiósreklámokkal szólították meg a fiatalokat. A programban szakmai partnerként közreműködött a Tudatos Vásárlók Egyesülete is. A kampány részeként több száz kendermagos kiscsibét is szétosztanak júliusban a megyében élő gazdák közt. Ezzel kapcsolatban még várják a jelentkezőket az I Love jó kampány facebook oldalán.
A www.ilovejo.hu honlapról és a kampánnyal azonos című könyvecskéből a fenntarthatóbb életmódhoz szükséges megannyi praktikus tanácsot és gyakorlati tippet kaphattak a felhasználók. A projekt ezzel az akcióval népszerűsíti a háztáji élelmiszer-fogyasztást, valamint közvetlenül hozzájárul a helyi haszonállat-tenyésztők piacának erősödéséhez. A projekt szakmai partnere volt a Tudatos Vásárlók Egyesülete. A projekt a Környezet és Energia Operatív Program keretén belül, az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósult meg.
