-
Öttusa évzáró a Volánnál
Sikerekben gazdag évet tudhat a háta mögött az Alba Volán Öttusa Szakosztálya, amely pénteken este tartotta évzáró karácsonyi rendezvényét. Az eredményességet jól mutatja, hogy Szécsi Nemere két világbajnokságon is megszerezte az aranyérmet, valamint átvehette a körzet legjobb sportolója díjat is.
2025.12.14. -
Bobál távozik a Viditől
A Videoton FC Fehérvár közös megegyezéssel szerződést bontott a csapat nyáron érkezett támadójával, Bobál Gergellyel. Bobál egyetlen őszi gólját Bonyhádon, a Majosi SE otthonában szerezte.
2025.12.13. -
Nagyot küzdöttek a röpisek
Nagyot küzdött, szettet nyert, de végül 3-1-es vereséget szenvedett a lengyelektől a MÁV Előre Foxconn férfi röplabda csapata a CEV-kupa 1. körének első mérkőzésén a MET Arénában. A lengyel csapatnak minden tudására szüksége volt a győzelemhez.
2025.12.11. -
Jó tanulók és jó sportolók
Idén is átadták a Jó tanuló-jó sportoló, valamint a körzet legjobb sportolója kategóriában is az elismeréseket. A Fejér Megyei Diáksport Egyesület hagyományos évzáró ünnepségét a Városháza Dísztermében tartották.
2025.12.11.
Hidegzuhany a forróságban - Tobak Zoltán bizakodik és nem adja fel
Harmadszor sem láthatta meg a kockás zászlót a fehérvári Tobak Zoltán – Vinoczai Attila duó a Mitsubishi Lancer EVO VI-ossal. A páros a negyedik, Márkó-Jutaspusztai szakaszon egy bal visszafordítóban, tetőre tette az EVO-t. A páros bizakodó és nem adja fel, viszont a Mecsek rallyra nem adja le nevezését. Fontosnak tartják az utánpótlás nevelését, ezért most az egyik tanítványra, a szintén fehérvári Matók Ádám versenyzésére koncentrálnak, aki az amatőr rally bajnokságban a második helyen áll.
2009.07.09. 20:05 |
Harmadszor sem láthatta meg a kockás zászlót a Tobak Zoltán – Vinoczai Attila duó a Mitsubishi Lancer EVO VI-ossal. A történet nem túl hosszú, de szinte már idegörlő, hisz a páros a negyedik, Márkó-Jutaspusztai szakaszon egy bal visszafordítóban, tetőre tette az EVO-t.

Tobak Zoltán: Megint szomorú vagyok és egyszerűen nem tudom felfogni, hogy hibázhattam ekkorát. Minden a legnagyobb rendben ment, a verseny előtti teszten megtaláltuk a lengéscsillapítók megfelelő beállításait, teljesen új és rendkívül erős motort kapott a kocsi, minden stimmelt csak a “kezemmel” vannak némi problémák. A rajongóim is kezdenek kételkedni a vezetési tudásomban, hisz hibát-hibára halmozok.
Először pénteken a prológon okoztam egy kis galibát, történt ugyanis, hogy egy szűk jobbos kanyarban, ami ki volt gumizva, megütöttem a lökhárítót, ami mögött a kormányszervó hűtője eltört és a kifolyó olaj lángra kapott. Nem álltam meg, így a méteres lángokat a menetszél eloltotta, de a beíróban még a "Rescue" kis beavatkozása pontot tett a tűz végére. Kormányszervó nélkül mentem a szervízparkba, de a szerelők rövid idő alatt orvosolták a hibát. Másnap a Hajmáskéri gyorson kategória második időt autóztunk, majd a 4-ik szakaszon, egy szűk balos visszafordítóban, túl korán kezdtem befordítani a kocsit és az árok mentén lévő bucka megdobta az autót olyannyira, hogy az előbb két kerékre, majd fejtetőre fordult. 15-20 másodpercen belül talpra állítottak minket a nézők és be is fejeztük a szakaszt, igaz csak az abszolút 29-ik idővel, de beértünk a szervízparkba. Az autó sérülése nem volt oly mértékű, hogy a páros ne tudta volna tovább folytatni a versenyt, de a technikai ellenőrök, keresztülhúzták a csapat számításait. Vinoczai Attila: Miután beértünk a szerviz park időellenörző pontjához a technikai ellenőrök stábja tüzetesebben átvizsgálta a kocsit és arra az álláspontra jutottak, mivel a Zoli feje felett lévő bukócső 2 mm-t elmozdult, ezért a menetlevél leadására köteleztek.
Szinte felfoghatatlan volt mindkettőnk számára a döntés, ami igaz teljes mértékben a szabályok szerint történt - mondta Tobak Zoltán. Úgy gondolom, ha a bukó cső nem sérül, dobogón is végezhettünk volna, de ez már sajnos a múlté.Pont nélkül áll a csapat négy verseny után.
Tobak Zoltán bizakodik és nem adja fel, hisz a szerencsétlenségi szériának egyszer véget kell érnie, viszont a Mecsek rallyra nem adja le nevezését. Fontosnak tartja az utánpótlás nevelését, ezért most az egyik tanítványára, Matók Ádám tanítására koncentrál, aki az amatőr rally bajnokságban a második helyen áll és a cél mi más lenne, mint a bajnokság megnyerése.