Hetek óta akadozik az áramszolgáltatás Felsővárosban - folytatás

 Hetek óta szakadozik az áramszolgáltatás Székesfehérváron a Felsővárosban. Karácsony óta naponta több órán keresztül kénytelenek elviselni az ottlakók, hogy az áramszolgáltató képtelen biztosítani a folyamatos áramellátást. A Felsővárosban több helyen a fűtést sem tudják üzemeltetni az áramkimaradások miatt. Megkeresésünkre hétfőn közleményben értesített a társaság, hogy tavasz elején elvégzik a hálózaton azokat a fejlesztéseket, amivel nem lesz napi rendszerességgel több órás áramszünet a városrészben. A cikkben a társaság részletes közleményét is olvashatja!
2008.01.14. 17:53 |
Hetek óta szakadozik az áramszolgáltatás Székesfehérváron a Felsővárosban. Karácsony óta naponta több órán keresztül kénytelenek elviselni az ottlakók, hogy az áramszolgáltató képtelen biztosítani a folyamatos áramellátást. Az E-on hibabejelentője elmondta, hogy a társaságnak nincs elegendő pénze ahhoz, hogy olyan fejlesztéseket eszközöljön Székesfehérváron, amivel a folyamatos áramszolgáltatást a város egész területén biztosíthatá. A Felsővárosban több helyen a fűtést sem tudják üzemeltetni az áramkimaradások miatt.

 Az E.on honlapján a tervezett áramszünetek menüpont alatt sem jelzik a problémát. Szerkesztőségünkbe több olvasónk küldött e-mailt a problémával kapcsolatban, hogy elektromos berendezéseik mentek tönkre a szakadozó szolgáltatás miatt. Pénteken délután az E-on győri központjában már nem lehetett senkit sem elérni  a 96/521-000-ás telefonszámon, a 06/40/220-220 hétvégén nem működik, a hibabejelentő 06/40 330-330-on pedig közölték, hogy tudnak a hibáról...

Az alábbiakban szerkesztőségünk és a szolgáltató között folyt levelezést olvashatja:

2008.01.14-i levelünk a szolgáltatóhoz:

 "T. cím!

 Karácsony óta szakadozik az áramszolgáltatás Székesfehérváron a Felsőváros több utcájában (Vajda sor, Gödör utca, Kecskeméti utca stb...). Szerkesztőségünkbe többen telefonáltak és küldtek e-mailt a problémával kapcsolatban. A rendszeres áramszünetek miatt több helyen a fűtést sem tudják üzemeltetni. Napi rendszerességgel több órán keresztül nincs áram a környéken.

 A témával kapcsolatban a következő kérdéseket szeretnénk Székesfehérváron, személyesen feltenni a szolgáltató munkatársának:

Miért szakadozik az áramszolgáltatás?
Miért nem tudták Karácsony óta elhárítani a műszaki hibát?
Kaphatnak-e kártérítést azok a családok, akiknek kihűlt a házuk a fél napos áramszünet miatt és újra fel kellett fűteni a rendszert?
Mikorra áll helyre a szolgáltatás a Felsővárosban?
Számíthatnak-e további áramszünetekre a városrész lakói? "

2007.01.14-i válaszlevél a szolgáltatótól:

 "Köszönjük társaságunkhoz küldött megkeresést, melyre lejebb olvashatóan megküldjük az E.ON Észak-dunántúli Áramszolgáltató Zrt. hivatalos tájékoztatását.

 Annak ellenére, hogy Évek óta tervszerű hálózati fejlesztéseket végzünk a villamosenergia-szolgáltatás üzembiztosabbá tétele érdekében, sajnos - különösen szélsőséges időjárási körülmények esetén - e mellett is előfordulnak meghibásodások. Az említett időszakban tapasztalható jegesedés a hálózaton több esetben szigetelő törést, s így áramszünetet okozott. A hibákat a legtöbb esetben sikerült rövid idő alatt kijavítanunk, azonban sajnos volt néhány több órán tartó üzemszünet is.

 Az elmúlt években tapasztalható, megnövekedett energiaigény biztosítása érdekében az említett városrészen (Felsőváros) a jelenlegi sugaras földkábeles kitáplálás új, dupla kábellel kerül kiváltásra, mely fejlesztésre előre láthatóan kora tavasszal kerül sor. A fejlesztés eredményeképpen a hálózat működésének üzembiztossága fokozódik.

Fogyasztóink, amennyiben úgy vélik, hogy az üzemszünettel összefüggésben káruk keletkezett, ezt ügyfélszolgálatunk (7602, Pécs, Pf. 197) felé, írásban kell jelezniük. A panaszok kivizsgálása után, ügyfeleinket írásban tájékoztatjuk azok eredményéről.

E.ON Észak-dunántúli Áramszolgáltató Zrt."

 Tavasszal természetesen beszámolunk a társaság székesfehérvári hálózatfejlesztéséről.