-
Épül az Alba Mall
Az Alba Mall, egy újonnan épülő, exkluzív 100 szobás hotellel szerves összhangban megvalósuló kereskedelmi és szórakoztató komplexum lesz a MET Aréna szomszédságában - számolt be a beruházásról a kivitelező közösségi oldalán.
2025.03.16. -
Elismerés a sikerekért
Kimagasló elismerésben részesült a székesfehérvári Vonnák Péter által vezetett Innogold Pro marketing ügynökség a Magyar Marketing Szövetség díjátadóján, ahol összesen hat kategóriában nyerték el a szakma elismerését. A díjak sokrétűsége jól mutatja a cég átfogó megoldásait, amelyekkel a vállalkozások teljes marketingfolyamatát támogatják.
2025.03.06. -
Az év beszállítója a Videoton
A VIDEOTON vehette át az "Év beszállítója" díjat. A hagyományokhoz híven a Külgazdasági és Külügyminisztérium és a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség minden évben díjazza a Magyarországon kiemelkedő teljesítményt elérő befektetőket és vállalatokat.
2025.02.28. -
Új Burger King Fehérváron
Második éttermét nyitotta meg Székesfehérváron a BURGER KING® a Next Stop Üzletközpontban. A friss „Royal” dizájn jegyében épült egység a BURGER KING® 60. étterme Magyarországon. Az M7-es autópálya „Auchan-körforgalom” melletti lehajtójánál található vendéglátóhely gyors és kényelmes kiszolgálást kínál nemcsak a helyi lakosoknak, hanem az áthaladó vendégek számára is.
2025.02.27.
Hat kategóriában is díjazták a székesfehérvári marketing ügynökséget

A díjazott kampányok között szerepeltek online hirdetési stratégiák, tartalommarketing projektek és technológiai újítások is.
A nyertes pályázatok között kiemelkedett egy online faktorálással foglalkozó vállalat számára készített kampány, amely több mint 600 ezer TikTok, 8 ezer YouTube és 7 ezer Facebook videómegtekintést generált, valamint közel 500 direkt érdeklődőt vonzott be. A kampány nem csupán üzleti eredményeket hozott, hanem jelentős mértékben erősítette az ügyfél márkaismertségét is.
„Ez a projekt kiváló példa arra, hogy a jól megtervezett és kivitelezett digitális marketing milyen mértékben járulhat hozzá egy vállalkozás sikeréhez. A számok magukért beszélnek, de számunkra az is rendkívül fontos, hogy a kampány során nemcsak ügyfelet generáltunk, hanem márkaértéket is teremtettünk. Az online térben ma már nem elég csupán elérni a célcsoportot, hanem meg kell teremteni azokat az érzelmi kapcsolódásokat is, amelyek hosszú távon lojális ügyfeleket és erős piaci jelenlétet eredményeznek. Ezen a téren pedig kiemelkedő eredményeket sikerült elérnünk” – mondta Vonnák Péter a fehérvári Innogold Pro marketing ügynökség vezetője.
Egy másik kiemelkedő projekt egy üzleti podcast sorozat megújítása volt, amely egyedülálló módon közelítette meg a networking és az üzleti fejlődés kapcsolatát. A sorozat epizódjai régiónként mutatták be az üzleti közösségek legkiemelkedőbb tagjait, és közel félmilliós videómegtekintést értek el, ezzel is bizonyítva a tartalommarketing erejét a márkaépítésben.
A technológiai megoldások kategóriájában a vállalat egy hologramos videóvetítéssel hívta fel magára a figyelmet, amely egy országos kereskedelmi konferencián mutatta be egy ügyfél innovációs törekvéseit. Az újszerű technológia nemcsak látványos prezentációt tett lehetővé, hanem jelentősen növelte az érdeklődést és az ügyfél iránti bizalmat is.
A vállalat további díjakat nyert a „Kis költségvetésű üzleti célú kampányok”, a „B2B marketing”, a „Mesterséges intelligencia alapú megoldások” és az „Imázs és márkaépítés” kategóriákban is.
„Nagyon büszke vagyok a csapatomra, ez egy hatalmas mérföldkő számunkra, amely bizonyítja, hogy az innováció és az átgondolt stratégia valódi üzleti eredményeket hoz. A marketing folyamatosan változik, és nekünk is lépést kell tartanunk a fejlődéssel. A mesterséges intelligencia és az új technológiák dinamikusan alakítják a szakmát, ezért számunkra kulcsfontosságú, hogy folyamatosan megújuljunk. Nem elég egyszer sikeresnek lenni, ezt a színvonalat fenn is kell tartani, amihez elengedhetetlen a folyamatos tanulás, kísérletezés és az új módszerek bevezetése. Most, hogy cégünk elérte a 10 éves jubileumát, ez az elismerés különösen fontos számunkra, de nem állhatunk meg itt – a következő célunk, hogy még nagyobb léptékben, még innovatívabb megoldásokkal szolgáljuk ki ügyfeleinket.”
Mint közleményükben írták "a vállalat továbbra is az innovációra és az ügyfélközpontú megoldásokra helyezi a hangsúlyt, hogy a jövőben is kiemelkedő eredményeket érjen el."