-
Sikeres évet zár a Videoton
A kihívások ellenére is jól teljesített a Videoton 2025-ben. A vállalat idén is 300 milliárd forintos árbevételt ért el, csakúgy mint tavaly. Széles Gábor úgy fogalmazott: több éve tart a gazdasági válság Európában, főként az autóiparban, ennek ellenére a Videoton "fantasztikus teljesítményt produkált" 2025-ben.
2025.12.15. -
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02.
Gázüzem - fehérvári konferencia az autók károsanyag kibocsátásáról
A benzin ára rendkívül magas, az autógáz pedig ennek kicsit több, mint a fele. Kalmár Zoltán egy fehérvári márkaképviselet műszaki vezetője arról is beszélt egy nemrégiben tartott fehérvári konferencián, hogy a benzines autók 95%-a átalakítható gázüzeművé. Vitathatatlan, hogy a gázüzem mellett szól, hogy egy középkategóriás autót 14-16 ezer forint alatt már nem nagyon lehet megtankolni, míg a gázüzeművé átalakított testvérét 8-9 ezer forintból tankolhatjuk.
2011.02.03. 08:31 |
A benzin ára rendkívül magas, az autógáz pedig ennek kicsit több, mint a fele. Kalmár Zoltán egy fehérvári márkaképviselet műszaki vezetője arról is beszélt egy nemrégiben tartott fehérvári konferencián, hogy a benzines autók 95%-a átalakítható gázüzeművé. Vitathatatlan, hogy a gázüzem mellett szól, hogy egy középkategóriás autót 14-16 ezer forint alatt már nem nagyon lehet megtankolni, míg a gázüzeművé átalakított testvérét 8-9 ezer forintból tankolhatjuk. A gáztartály vastag és ellenálló acéllemezből készült szerkezet, mely biztonsági szeleppel szerelt. Ezt fel tudják erősíteni a pótkerék helyére és a padlólemezben kialakított mélyedésbe is. A beépített gázrendszer elektromos vezérlőegységgel ellátott, mely a gáznyomás és a gázhőmérséklet függvényében szabályozza az injektorok és ezáltal a motor működését. A diesel járművek átalakítása is lehetséges, melynek lényege, hogy a gázolajhoz gázt fecskendez a berendezés, ezáltal a fogyasztás 25-30%-kal csökkenthető.
A statisztikai adatok egyértelműen azt mutatják, hogy az egyszeri befektetés 15-20 ezer kilométeres futás után visszahozza az árát. A gázüzem nem csak a pénztárcánkat hanem a környezetünket is kíméli, ugyanis ennek kevesebb a károsanyag kibocsátása.