-
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02. -
30 éves a Mondelēz székesfehérvári gyára
Idén ünnepli harmincadik évfordulóját a Mondelēz székesfehérvári gyára. Az üzemben három évtizede készítenek olyan Magyarország- és Európa-szerte kedvelt csokoládékat és kekszeket, mint a Milka, a Pilóta keksz, a TUC, a Vaníliás Karika és az OREO.
2025.12.02. -
A Hydro az Év Gondoskodó munkahelye
A székesfehérvári Hydro Extrusion Hungary Kft. győzelmével ért véget az Év Gondoskodó Munkahelye 2025 díjért folytatott verseny. A Hydro Extrusion Hungary Kft. a nagyvállalat Plusz kategória befutója lett, és példát mutat arra, hogy lehet ipari környezetben is emberközpontú gondoskodási rendszert kialakítani.
2025.12.01.
Fokozatosan növekszik az M7-es forgalma
Van olyan nap, amikor 5000 autó megy el Székesfehérvár mellett az autópályán, de növekedés tapasztalható a 7-es főúton is, ezen naponta mintegy 1000 autó közlekedik.
Van olyan nap, amikor 5000 autó megy el Székesfehérvár mellett az autópályán, de növekedés tapasztalható a 7-es főúton is, ezen naponta mintegy 1000 autó közlekedik.
Az M7-es autópálya-7-es főút közlekedési folyosó forgalma az M7-es fejlesztése, felújítása és kapacitásbővítése, valamint a térség gazdasági fellendülése folytán jelentős mértékben növekedett ebben az évben. Az autópálya forgalma a felújítás előtti időszakhoz képest is jelentősen, 10 % körüli mértékben emelkedett meg, ami a megnövekedett kapacitás, menetkényelem és forgalombiztonság forgalomvonzó hatását mutatja. A 7 sz. főút forgalma ezzel párhuzamosan Budapest és Székesfehérvár között kissé alacsonyabb mértékben fejlődött, ebben szerepe lehet az időszakos teherforgalom-korlátozásnak is. Székesfehérvár és a Balaton között a 7 sz. főút csúcsidőszakának forgalma kismértékben, mintegy 1000 jármű/nap értékkel növekedett.
Az autópályán a forgalomnövekedés mértéke 2000-hez viszonyítva mintegy 2000-5000 jármű/nap, teljesen arányosan a Budapesttől távolodva csökkenő forgalomnagyságokkal. Székesfehérvár esetében a mérőállomás nem a felújítás előtti kereszteződésbe került visszatelepítésre, hanem az azt megelőző csomópont elé, ezért ez az adat tartalmazza a Székesfehérvárra irányuló, korábban nem mért forgalom nagyságát is.
