-
Karácsonyi misszió Kárpátalján
A "Kárpátaljai Misszió - A Magyarság Angyalai" akcióhoz a Csillagösvény Utazási Iroda egymillió forintos felajánlása az adományozóknak köszönhetően több mint megháromszorozódott és 3.162.000 forintot rászorultsági alapon osztottak el a 3-11 éves gyermeket nevelő kárpátaljai családok között, figyelembe véve az árva, vagy beteg gyermekeket is.
2025.12.18. -
A gyógyítás közös ügy
A héten véget ér a Fehérvár Televízió és a Szent György Kórház közös kampánya, mely az intézmény alapítványára, valamint a gyógyító közösségre irányítja a figyelmet. Az adventi műsorfolyam negyedik, befejező részében a szervezet támogatói mesélnek arról, miért álltak a kezdeményezés mellé, bízva abban, hogy az adakozásban másoknak is példát mutatnak.
2025.12.18. -
Vadhúst kapott a kríziskezelő
15 kiló vaddisznó raguval kedveskedett a VADEX a Székesfehérvári Kríziskezelő Központ ellátottjai számára. A húsból elkészített ételből több mint hatvan fő lakhat jól a szombati nap folyamán.
2025.12.19. -
Bemutatták a fehérvári Bamakósok autóját
2026-ban is lesz székesfehérvári induló a Budapest–Bamako Rallyn. A HunGarian Caravan egyedi autóját pénteken mutatták be a Városház téren, amelyhez a kecskeméti csapat járműve is csatlakozott.
2025.12.19.
Felújított és korszerűsített számlázási és pénzügyi ügyfélszolgálat Székesfehérváron a Fejérvíznél
Új, tágas térben fogadja székesfehérvári ügyfeleit az ügyfélszolgálati iroda, ahol egyablakos ügyintézést vezettek be. A munkát ügyfélhívó rendszer segíti, melyre elsősorban a számlázási csúcsidőszakokban van szükség. A bejutás akadálymentesített, a bejárati lépcsőnél emelőszerkezet fogadja a kerekesszékkel érkezőket. A cég amellett, hogy ilyen módon biztosítja a személyes elérhetőségek lehetőségét, működteti elektronikus ügyfélszolgálatát is, a www. fejerviz.hu honlapon keresztül, ahol a fogyasztóváltozáson kívül minden elintézhető.
2008.07.02. 12:06 |
Új, tágas térben fogadja székesfehérvári ügyfeleit az ügyfélszolgálati iroda, ahol egyablakos ügyintézést vezettek be. A munkát ügyfélhívó rendszer segíti, melyre elsősorban a számlázási csúcsidőszakokban van szükség. A bejutás akadálymentesített, a bejárati lépcsőnél emelőszerkezet fogadja a kerekesszékkel érkezőket.

A cég amellett, hogy ilyen módon biztosítja a személyes elérhetőségek lehetőségét, működteti elektronikus ügyfélszolgálatát is, a www. fejerviz.hu honlapon keresztül, ahol a fogyasztóváltozáson, a pénz be- és kifizetésen kívül minden elintézhető. A vízmű biztosítani szeretné, hogy mindenki azt az elérési formát választhassa, amit a legszimpatikusabbnak tart. Ebbe bele tartozik természetesen a telefonos és levelezéses ügyintézés is, de magukra nézve nem tartják szerencsésnek a call-centerek néha idegtépő és személytelen működését.
A FEJÉRVÍZNÉL hat ügyfélszolgálati irodát kereshetnek fel ügyes-bajos dolgaikkal a fogyasztók. A legnagyobb forgalmú ezek közül a most felújított, mely mellett külön műszaki ügyfélszolgálati iroda is működik.
Mindez számokban: a FEJÉRVIZET tavaly 40 ezer ügyfél kereste fel, ebből 23 ezer személyes, 14 ezer telefonos megkeresés volt, a maradék levélben, vagy e-mail-ben érkezett. A személyes megkeresésekből 10 ezer a székesfehérvári Számlázási és pénzügyi, 5 ezer a Műszaki ügyfélszolgálati irodára jutott, a többi a négy másik, üzemmérnökségi ügyfélszolgálati helyen nyert elintézést.
Az ügyfélmegkeresések között a megalapozott reklamáció nem éri el az egy százalékot. A jellemző ügycsoportok:
adatbejelentés, adatváltozás, kérelmek: 41 %; ügyféltájékoztatás: 31%; műszaki ügyek: 20%; egyéb tevékenység: 5%; összes reklamáció (megalapozott és megalapozatlan): 3%.
A tavaly kiküldött egymillió háromszázezer vízdíjszámlából 737 db volt kifogásolható, melyből a most felújított székesfehérvári irodához mindössze 59 db tartozott.
A cég filozófiája szerint minőségi szolgáltatás csak akkor nyújtható, ha ennek főszereplője a fogyasztó, aki megfelelően tájékozott, és a lehető legkönnyebben megteheti saját lépését ügyeinek rendezésére. Ezt szolgálják az ügyfélszolgálati irodák, a honlap az elektronikus ügyintézéssel, és – az elsődlegesen fontos jó színvonalú víz és csatornaszolgáltatás hátterében – ezt biztosítja a 2002 óta működő (az ISO 9001 és 14001 sz. szabványon alapuló) Integrált Irányítási Rendszer, valamint a 2006 óta bevezetett SAP – ISU számlázás i rendszer is.

A cég amellett, hogy ilyen módon biztosítja a személyes elérhetőségek lehetőségét, működteti elektronikus ügyfélszolgálatát is, a www. fejerviz.hu honlapon keresztül, ahol a fogyasztóváltozáson, a pénz be- és kifizetésen kívül minden elintézhető. A vízmű biztosítani szeretné, hogy mindenki azt az elérési formát választhassa, amit a legszimpatikusabbnak tart. Ebbe bele tartozik természetesen a telefonos és levelezéses ügyintézés is, de magukra nézve nem tartják szerencsésnek a call-centerek néha idegtépő és személytelen működését.
A FEJÉRVÍZNÉL hat ügyfélszolgálati irodát kereshetnek fel ügyes-bajos dolgaikkal a fogyasztók. A legnagyobb forgalmú ezek közül a most felújított, mely mellett külön műszaki ügyfélszolgálati iroda is működik.
Mindez számokban: a FEJÉRVIZET tavaly 40 ezer ügyfél kereste fel, ebből 23 ezer személyes, 14 ezer telefonos megkeresés volt, a maradék levélben, vagy e-mail-ben érkezett. A személyes megkeresésekből 10 ezer a székesfehérvári Számlázási és pénzügyi, 5 ezer a Műszaki ügyfélszolgálati irodára jutott, a többi a négy másik, üzemmérnökségi ügyfélszolgálati helyen nyert elintézést.
Az ügyfélmegkeresések között a megalapozott reklamáció nem éri el az egy százalékot. A jellemző ügycsoportok:
adatbejelentés, adatváltozás, kérelmek: 41 %; ügyféltájékoztatás: 31%; műszaki ügyek: 20%; egyéb tevékenység: 5%; összes reklamáció (megalapozott és megalapozatlan): 3%.
A tavaly kiküldött egymillió háromszázezer vízdíjszámlából 737 db volt kifogásolható, melyből a most felújított székesfehérvári irodához mindössze 59 db tartozott.
A cég filozófiája szerint minőségi szolgáltatás csak akkor nyújtható, ha ennek főszereplője a fogyasztó, aki megfelelően tájékozott, és a lehető legkönnyebben megteheti saját lépését ügyeinek rendezésére. Ezt szolgálják az ügyfélszolgálati irodák, a honlap az elektronikus ügyintézéssel, és – az elsődlegesen fontos jó színvonalú víz és csatornaszolgáltatás hátterében – ezt biztosítja a 2002 óta működő (az ISO 9001 és 14001 sz. szabványon alapuló) Integrált Irányítási Rendszer, valamint a 2006 óta bevezetett SAP – ISU számlázás i rendszer is.