-
Nemzeti Gyásznap
November 4-én, a nemzeti gyásznapon, az 1956-os forradalom és szabadságharc elfojtásának, a szovjet csapatok egykori bevonulásának 69. évfordulóján országszerte megemlékeznek a forradalom áldozatairól. Kedden 18 órakor misével, majd utána 19 órakor mécsesgyújtással emlékeznek Fehérváron az Országalmánál, az 56-os forradalom és szabadságharc mártírjaira.
2025.11.04. -
A gyrosokat ellenőrzik
Az élelmiszer-higiéniai és élelmiszer-biztonsági előírások betartása, a nyomonkövethetőség biztosítása és a megfelelő konyhatechnológia alkalmazása érdekében a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) országos ellenőrzést rendelt el a gyrost árusító éttermekben és büfékben - közölte a hatóság hétfőn az MTI-vel.
2025.11.03. -
Óraátállítás vasárnap hajnalban
2025-ben a téli időszámítás október 26-ára virradó éjjel kezdődik. Ez azt jelenti, hogy vasárnap hajnali 3 órakor egy órával vissza kell állítani az órákat 2 órára, így ezen az éjszakán egy órával többet alhatunk.
2025.10.24. -
Éjszakai forgalomkorlátozás lesz szombaton és vasárnap az M7-esen
Éjszakai forgalomkorlátozás mellett folytatódik hétvégén az új velencei gyalogos híd építése. 2025. október 18-án, szombaton 22 órától lezárják az M7-es autópálya Balaton felé vezető oldalát a 44-es és a 46-os km-ek között, várhatóan vasárnap 12 óráig.
2025.10.17.
Félmilliárdnyi bírság a fogyasztók megtévesztéséért
Összesen mintegy félmilliárd forintnyi bírságot szabott ki idén a fogyasztók megtévesztés- éért a Gazdasági Verseny- hivatal. A nagy áruházláncok, a pénzintézetek és az élelmiszerkiegészítő "csodatermékek" kifogásolható reklámjai adták a legtöbb dolgot a versenytanácsnak. A legsúlyosabb esetben több mint 120 millió forintos bírságot szabtak ki. A hivatal tapasztalatai szerint azonban hiába a súlyos bírság, sok internetszolgáltató és bank rendszeresen alkalmaz tisztességtelen reklámokat.
2008.07.21. 08:17 |
Összesen mintegy félmilliárd forintnyi bírságot szabott ki idén a fogyasztók megtévesztéséért a Gazdasági Versenyhivatal. A nagy áruházláncok, a pénzintézetek és az élelmiszerkiegészítő "csodatermékek" kifogásolható reklámjai adták a legtöbb dolgot a versenytanácsnak. A legsúlyosabb esetben több mint 120 millió forintos bírságot szabtak ki.A hivatal tapasztalatai szerint azonban hiába a súlyos bírság, sok internetszolgáltató és bank rendszeresen alkalmaz tisztességtelen reklámokat. A testület előtt jelenleg is több mint félszáz ügy van folyamatban
