-
Sikeres évet zár a Videoton
A kihívások ellenére is jól teljesített a Videoton 2025-ben. A vállalat idén is 300 milliárd forintos árbevételt ért el, csakúgy mint tavaly. Széles Gábor úgy fogalmazott: több éve tart a gazdasági válság Európában, főként az autóiparban, ennek ellenére a Videoton "fantasztikus teljesítményt produkált" 2025-ben.
2025.12.15. -
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02.
Felavatta új gyárát a Gurit Hungary Kft. a Déli Ipari Parkban
Felavatták a Gurit Hungary Kft. új telephelyét a Déli Ipari Parkban, ahol a járműipar számára gyártanak kompozit alkatrészeket. Fehérváron gyártják ezentúl például a londoni piros emeletes buszok hátsó, tartórészként is funkcionáló karosszériáját. A megnyitón bemutatták a prototípusokat és az új üzemcsarnokot is a modern kemencével együtt.
2014.04.03. 13:42 |
Felavatták a Gurit Hungary Kft. új telephelyét a Déli Ipari Parkban, ahol a járműipar számára gyártanak kompozit alkatrészeket. Fehérváron gyártják ezentúl például a londoni piros emeletes buszok hátsó, tartórészként is funkcionáló karosszériáját. A megnyitón bemutatták a prototípusokat és az új üzemcsarnokot is a modern kemencével együtt.
Rudolf Hadorn, a Gurit elnöke kiemelte, hogy az új telephelyen elsőként a londoni piros emeletes buszok hátsó, tartórészként is funkcionáló karosszériáját fogják készíteni. Korábban ezt a tevékenységet Kínában folytatták, de a jó elhelyezkedése , infrastruktúrája és a képzett helyi munkaerő miatt úgy döntöttek, a termelést áthelyezik Székesfehérvárra.
A magyar csapat Nagy-Britanniában sajátította el a gyártási folyamatot.„Nagyon büszkék vagyunk, hogy ezt az alkatrészt egy olyan régi buszgyártási hagyományokkal rendelkező városban gyárthatjuk, mint Székesfehérvár. Hogy mit hoz a jövő, nem tudjuk pontosan. Ez nemcsak tőlünk, hanem az üzleti partnereinktől is függ. Egy dolog azonban biztos, tovább szeretnénk fejlődni.”- mondta a megnyitón a cég elnöke.
Cser-Palkovics András polgármester beszédében hangsúlyozta, a Gurit a fehérváriak szívének egy kis darabját hozta vissza. "A londoni emeletes buszok egyes részeinek elkészítésén túl óriási megtiszteltetés, hogy a Gurit tervei között szerepel, hogy az elkövetkező néhány évben több prémiummárkának is az új telephelyről szeretnének beszállítani." - emelte ki Székesfehérvár polgármestere.
„A cég még családi vállalkozásként indult az 1800-as években, ezért nyugodtan mondhatjuk, hogy nagy tradíciókkal rendelkező vállalatról van szó, amely mostantól számos családnak ad munkát, megélhetési lehetőséget.”-tette hozzá dr. Cser-Palkovics András polgármester. Az avató ünnepség után a résztvevők megnézhették a piros busz hátsó részének itt készült prototípusát, az új üzemcsarnokot, és az alkatrészek kiégetéséhez szükséges modern kemencét is.



