-
Sikeres évet zár a Videoton
A kihívások ellenére is jól teljesített a Videoton 2025-ben. A vállalat idén is 300 milliárd forintos árbevételt ért el, csakúgy mint tavaly. Széles Gábor úgy fogalmazott: több éve tart a gazdasági válság Európában, főként az autóiparban, ennek ellenére a Videoton "fantasztikus teljesítményt produkált" 2025-ben.
2025.12.15. -
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02.
Fehérváron is nagy sikere volt az Élelmiszerklub kézműves szemináriumának
Fehérvár is helyszíne volt az Élelmiszerklub Alapítvány sikeres rendezvénysorozatának. A marketing ismeretek mellett a termelők megtanulhatták a kézműves élelmiszerek vásárlókhoz való eljuttatásának lehetőségeit és az értékesítés legfontosabb technikáit is. Az ingyenes kézműves szemináriumok célja, hogy marketing, értékesítési és jogi ismereteket átadásával a helyi kistermelői élelmiszer- vállalkozások fejlődését segítsék.
2014.02.07. 07:17 |
Székesfehérvár is helyszíne volt az Élelmiszerklub Alapítvány sikeres rendezvénysorozatának. A marketing ismeretek mellett a termelők megtanulhatták a kézműves élelmiszerek vásárlókhoz való eljuttatásának lehetőségeit és az értékesítés legfontosabb technikáit is. Az ingyenes kézműves szemináriumok célja, hogy marketing, értékesítési és jogi ismereteket átadásával a helyi kistermelői élelmiszer- vállalkozások fejlődését segítsék.

A helyi élelmiszer-kézművesek mellett azokat is várták a szervezők, akik még csak tervezik vállalkozásuk elindítását. A másfél napos ingyenes programokon nem csak elméleti, de gyakorlati tudást is szerezhettek a jelen lévők. „A résztvevők aktivitása és az elégedettségi kérdőívek visszaigazolták, hogy helyes döntés volt a szemináriumi forma választása: rövid elméleti rész után gyakorlati és azonnal alkalmazható tanácsok és példák átadása. A résztvevők lelkesen és nyitottan vettek részt a szeminárium munkájában, sokat jegyzeteltek, kérdéseket nagy számban tettek fel. Emellett jövőbeni együttműködések is elindultak közöttük.” – mondta Sárközy Ildikó, az Élelmiszerklub Alapítvány kuratóriumi elnöke.
A marketing ismeretek mellett a termelők megtanulhatták a kézműves élelmiszerek vásárlókhoz való eljuttatásának lehetőségeit és az értékesítés legfontosabb technikáit is. Akár a családi gazdaság bevételének növelése, akár a kézműves termékek ismertségének növelése volt a cél, a szakemberek segítettek eligazodni a hatékony piaci megoldások világában.
A projekt a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat Elnökségének értékelése és javaslata alapján, az Európai Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Alap társfinanszírozásában, a Nemzeti Vidékfejlesztési Program Irányító Hatóságának jóváhagyásával valósul meg.