Elektronikusan vagy postai úton fogadja a kérelmeket az Egyenlő Bánásmód Hatóság

Továbbra is szüneteltetik személyes ügyfélfogadásukat az Egyenlő Bánásmód Hatóság szakemberei és a megyei referensek. A rendkívüli járványügyi időszakban az eljárások lefolytatása iránti kérelmeket írásban vagy elektronikus úton lehet előterjeszteni.
2020.04.20. 14:25 |
Elektronikusan vagy postai úton fogadja a kérelmeket az Egyenlő Bánásmód Hatóság

Az Egyenlő Bánásmód Hatóság személyes ügyfélfogadása és a dokumentumok személyes benyújtása szünetel a hatóság székhelyén, továbbá a megyei egyenlőbánásmód-referenseknél is. Az eljárás lefolytatása iránti kérelmet csak írásban vagy elektronikus úton terjeszthetik elő az ügyfelek az alábbiak szerint:

- írásban (papír alapon) aláírással ellátva a hatóság székhelyére címezve postai vagy egyéb kézbesítés útján (Egyenlő Bánásmód Hatóság 1013 Budapest, Krisztina krt. 39/B),
- elektronikus úton az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatásokról szóló 2015. évi CCXXII. törvényben (Eüsztv.) meghatározott módon (pl. ÁNYK elektronikus űrlapon, e-Papíron, az elektronikus szolgáltatások alkalmazásához Ügyfélkapu regisztráció szükséges),
- az Eüsztv. alapján elektronikus kapcsolattartásra kötelezett ügyfelek kizárólag az Eüsztv-ben meghatározott módon terjeszthetnek elő kérelmet, illetve nyújthatnak be egyéb beadványt (a hatóság KRID azonosítója: 101221969)

További információ olvasható a https://www.egyenlobanasmod.hu/ honlapon, az Ügyfélfogadási információk és a Kérelem benyújtása felületeken, valamint a Kapcsolat menüpontban.

Kapcsolattartás az Egyenlő Bánásmód Hatósággal:

Cím: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39/B
Telefon: 06-1-795-2975
Zöldszám: 06 80 203 939 (ingyenes szolgáltatás)
Fax: 06-1-795-0760
Postafiók: 1539 Budapest, Pf. 672
e-mail: ebh@egyenlobanasmod.hu