-
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02. -
30 éves a Mondelēz székesfehérvári gyára
Idén ünnepli harmincadik évfordulóját a Mondelēz székesfehérvári gyára. Az üzemben három évtizede készítenek olyan Magyarország- és Európa-szerte kedvelt csokoládékat és kekszeket, mint a Milka, a Pilóta keksz, a TUC, a Vaníliás Karika és az OREO.
2025.12.02.
Átszervezések a MÁV járműjavítójánál Székesfehérváron is
Elbocsátásokkal, ingatlaneladásokkal és végső soron privatizációval húzná ki a MÁV debreceni járműjavító cégét csődközeli helyzetéből. A székesfehérvári és szombathelyi cégek szintén átalakításra szorulnak, értesült a Népszabadság.
Elbocsátásokkal, ingatlaneladásokkal és végső soron privatizációval húzná ki a MÁV debreceni járműjavító cégét csődközeli helyzetéből. A székesfehérvári és szombathelyi cégek szintén átalakításra szorulnak, értesült a Népszabadság.
A MÁV a Debreceni Járműjavító Kft. felszámolásának, csődjének és végelszámolásának lehetőségét egyaránt mérlegre tette. A még nem elfogadott szakmai javaslatok készítői úgy számolnak: a járműjavító legkisebb veszteséggel járó, több szakaszból álló reorganizációs programjának költsége eléri majd az egymilliárd forintot.
A MÁV-tól bérelt hozzávetőleg 26 hektáros ingatlanjának kétharmad részéről kell kiköltöznie, és több mint hatszáz dolgozójának a felétől kell megválnia a Debreceni Járműjavító Kft.-nek, ha az állami vasút vezetése elfogadja a cég reorganizációs programját.
A tervezett hatékonyságjavító intézkedések végrehajtása a jelenleginél versenyképesebbé tehetné a társaságot. A cég a várakozások szerint így több megrendeléshez juthat, árbevétele a tavalyi mélypont után a következő két évben megközelítheti a 2002-es szintet. A tervek szerint a program folytatásaként kerülhetne sor az adósságaitól megszabadított vállalkozás privatizációjára.