-
Elismerés Sinkó Ottónak
Ünnepélyes keretek között adták át a „Székesfehérvár Gazdaságáért” díjat szerdán este a Hiemer-házban. A 2025-ös esztendő díjazottja Sinkó Ottó, a VIDEOTON Holding Zrt. vezérigazgatója, aki 34 éve dolgozik a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoportnál.
2025.12.10. -
Együttműködés és
Együttműködési megállapodást kötött az Óbudai Alba Regia Karának Geoinformatikai Intézete és a 3D Geosolutions Hungary Kft., amelynek köszönhetően a hallgatók modern eszközök segítségével fejleszthetik tudásukat, majd a Kulturális és Innovációs Minisztérium valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által megvalósított vállalkozásismereti roadshow következett.
2025.12.04. -
Fejlesztések a Continestnél
Kedden délelőtt hivatalosan is átadták a Continest közel 50 millió forint saját forrásból megvalósult beruházását, az új festőüzemet, amely a lemezüzem, a lakatosüzem és az összeszerelő-üzem mellett a vállalat negyedik gyártási egysége, ahol hamarosan elindul a konténeralkatrészek professzionális, nagy kapacitású festése.
2025.12.02. -
30 éves a Mondelēz székesfehérvári gyára
Idén ünnepli harmincadik évfordulóját a Mondelēz székesfehérvári gyára. Az üzemben három évtizede készítenek olyan Magyarország- és Európa-szerte kedvelt csokoládékat és kekszeket, mint a Milka, a Pilóta keksz, a TUC, a Vaníliás Karika és az OREO.
2025.12.02.
A Lidl 22 áruházat nyit novemberben
Hamarosan teljesen átalakulhat a hazai élelmiszer-kiskereskedelem, mivel a német Lidl diszkontlánc november 11-én egyszerre huszonkét áruházat nyit meg az ország területén, néhány éven belül pedig száz fölé növelné az üzletek számát - írja a Világgazdaság.
A mostanihoz hasonló piacra lépési akcióra még nem volt példa a magyarországi élelmiszer kiskereskedelemben. A Lidl megjelenése főként a hasonló diszkontbolt-láncoknak - Plus, Penny Market, Profi - jelent komoly konkurenciát.
A diszkontlánc vélhetően szokásához híven 20-30 százalékkal olcsóbban adja áruit, mint a vetélytársak. Erre azért van lehetősége, mert szűkebb termékpalettát kínál a konkurenciánál és ezek jelentős részét maga is gyártatja.
A piac többi szereplői a kényszerű árcsökkentések mellett várhatóan növelik saját márkás termékeik arányát, koncentrálják beszerzéseiket, és hatalmas összegeket költenek majd új elosztó központokra